۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۶۰۰۳۹
نماینده مجلس خبرگان هشدار داد؛

تلاش جریان فتنه برای ایجاد شبهه و التهاب در کشور

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین‌که در این دوره باید هوشیارتر وآگاه تر از هر زمان دیگری بود، نسبت به فعالیت فتنه گران برای ایجاد شبهه و التهال آفرینی در کشور هشدار داد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالهادي حسيني شاهرودي، نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري،

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، بر لزوم هوشیاری آحاد جامعه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد.

 

وی وحدت و همدلی را رمز موفقیت ملت ایران در 34 سال اخیر دانست و افزود: مردم و مسؤولان باید با وحدت و همبستگی توطئه های دشمنان را خنثی و زمینه بالندگی نظام اسلامی را فراهم کنند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین‌که در این دوره باید هوشیارتر وآگاه تر از هر زمان دیگری بود، خاطرنشان کرد: ممکن است عناصری از جریان فتنه با موضع گیری و برخی فعالیت ها موجب این شبهه و التهاب در کشور شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی به ویژه مجریان برگزاری انتخابات و همچنین شورای نگهبان نیز باید هوشیارانه مسائل رصد کنند تا دشمنان نتوانند مسائلی را در کشور به وجود آورند.

 

وی در ادامه سخنان خود گفت: باید از هر مسأله ای که موجب ناراحتی ملت می شود به شدت پرهیز کرد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند حضور مردم در انتخابات آتی را کمرنگ کنند، بیان داشت: باید با بصیرت و هوشیاری کامل مانع از تحقق این هدف دشمنان شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی برضرورت تبعیت همگان از ولایت فقیه در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: همان طور که رهبرمعظم انقلاب نیز تأکید کردند مسؤولان باید با وحدت و همدلی در جهت خدمت به مردم قدم بردارند./950/ت302/ج

ارسال نظرات