۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۶۰۱۵۸
کارگردان انگلیسی:

ادامه رابطه انگلیس با اسرائیل تأسف‎آور است

خبرگزاری رسا ـ کارگردان مطرح انگلیسی به دلیل بدرفتاری اسرائیل با یکی از اعضای صلیب سرخ انگلیس که در زندان‎های رژیم صهیونیستی به سر می‎برد به شدت از این رژیم انتقاد کرد.
زندانيان فلسطيني در اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری مورنینگ استار، کن لوچ، کارگردان مطرح انگلیسی از بدرفتاری نیروهای رژیم صهیونیستی با یکی از فعالان صلح انگلیسی که در زندان‎های رژیم صهیونیستی به سر می‎برد به شدت انتقاد کرد و خواستار قطع روابط انگلیس با اسرائیل شد. 


تام وودهد از اعضای صلیب سرخ انگلیس است که بیش از یک هفته پیش و در جریان تجمع اعتراضی در کرانه باختری از سوی سربازان اسرائیلی دستگیر شده و هم اکنون در بازداشتگاه "گیوون" به سر می‎برد.


وودهد در بیانیه‎ای که از زندان منتشر کرد به شرایط بازداشت خود اعتراض کرده و در آن توضیح داده است که چگونه سربازان اسرائیلی وی و دو فلسطینی دیگر را مورد شکنجه روحی قرار داده‎اند.


کن لوچ، در واکنش به این بیانیه گفت: هر انسان آزاد‎‎اندیشی باید با خواندن این بیانیه متاثر شود. چگونه دولت ما (انگلیس) می‎تواند همچنان به روابط دیپلماتیک با رژیمی ادامه دهد که همواره قوانین بین المللی و کنوانسیون ژنو را نقض می‎کند.


این کارگردان مطرح انگلیسی در ماه فوریه نیز از همگان خواسته بود که به "کمپین همبستگی با فلسطین" که هدف از آن ایجاد صلح و عدالت برای فلسطینیان است، بپیوندند. 


گفتنی است بیش از چهار هزار و پانصد فلسطینی بدون برگزاری دادگاه و اثبات جرم در زندانهای اسرائیل بازداشت هستند و بسیاری از آنان در این زندان‎ها مورد بدرفتاری و شکنجه قرار می‎گیرند./990/ب903/د

ارسال نظرات