۱۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۶۰۵۹۵
در درس خارج مطرح شد؛

تحلیل آیت الله نوری همدانی درباره نامگذاری سال جدید/ مردم در انتخابات خردادماه حماسه می آفرینند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی نامگذاری سال 92 را نشان دهنده هوشیاری، تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد که ملت ایران با مشارکت پرشور خود در انتخابات خردادماه حماسه ای دیگر می آفرینند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، امروز چهارشنبه چهاردهم فروردین ماه، در آغاز نخستین جلسه درس خارج فقه خود در سال جدید که در مسجد اعظم قم برگزار شد، به تبیین ابعاد مختلف نامگذاری سال جاری به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پرداخت.
حضرت آیت الله نوری همدانی با گرامی داشت سال حماسه سیاسی و اقتصادی، نامگذاری سال 92 به این نام از سوی رهبر معظم انقلاب را نشانه حساسیت موضوع و هوشیاری، تدبیر و درایت حضرت آیت الله خامنه ای در برابر توطئه های دشمنان دانست.
وی با اشاره به انتخابات خردادماه 92 تاکید کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات حماسه سیاسی را جلوه گر کرده و نشان خواهند داد که به این نظام و انقلاب وفادار هستند.
 حضرت آیت الله نوری همدانی انتخابات ریاست جمهوری را حساس و سرنوشت ساز خواند و همگان را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات توصیه کرد.
این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود خواستار هوشیاری امت اسلام در قبال نقشه های دشمنان شد و تاکید کرد: استکبار جهانی با تحریک برخی از کشورهای منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران به دنبال ترویج ایران هراسی است و کشورهای منطقه باید مراقب این توطئه باشند.
وی نقش قطر را در این مسائل پررنگ توصیف کرد و افزود: مؤید این نکته این است که جلسات ضد ایرانی در قطر برگزار می شود و آنها همواره علیه ایران توطئه می کنند./924/پ201/ج
ارسال نظرات