۱۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۶۰۶۰۴

به این گونه اشتباهات عامدانه صدای آمریکا عادت کرده ایم

خبرگزاری رسا - متهم نمودن فلسطینیان نوار غزه در پرتاب موشک بسوی اسراییل را یا باید اشتباه لفظی از سوی مجریان شبکه voaدانست که صد البته بعید بنظر می رسد و یا ابزاری برای مظلوم نمایی دولت جعلی و غاصب اسرائیل و وجاهت بخشیدن به بمباران های اخیر اسرائیل.
صداي آمريکا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای آمریکا در خبری گفت: ارتش اسرائیل به تلافی پرتاب موشک از سوی فلسطینیان ساکن نوار غزه، قسمتی از این منطقه را بمباران کرده و از حماس خواست نسبت به مهار ستیزه جویان، اقدام کند.


صدای آمریکا در حالی پرتاب موشک به جنوب اسرائیل را به فلسطینیان ساکن نوار غزه نسبت می دهد که به گفته همین شبکه، یک گروه وابسته به القاعده موسوم به مجلس شورای مجاهدین، مسئولیت پرتاب موشک  روز سه شنبه را برعهده گرفت و آنرا در واکنش به مرگ یک زندانی فلسطینی در زندان اسرائیل عنوان نمود.


متهم نمودن فلسطینیان نوار غزه را یا باید اشتباه لفظی از سوی مجریان این شبکه دانست که صد البته بعید بنظر می رسد و یا ابزاری برای مظلوم نمایی دولت جعلی و غاصب اسرائیل و وجاهت بخشیدن به بمباران های اخیر اسرائیل.


از سوی دیگر حماس، اسرائیل را به نقض آتش بس متهم کرده و در عین حال گفت: مقامات پزشکی اسرائیل در درمان زندانی 64 ساله فلسطینی کوتاهی کرده اند./9161/2233/خ

ارسال نظرات