۱۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۶۰۶۲۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

وحدت رمز خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر این که تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند وحدت و همدلی در کشور است، گفت: ملت مؤمن و انقلابی ایران در این سه دهه ثابت کردند که آماده ایجاد این حماسه هستند.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با بیان این که رهبر معظم انقلاب هر سال با نامگذاری، خط مشی و مسیر حرکت را برای ملت و مسؤولان تعیین می کند، اظهار داشت: حماسه آفرینی در جبهه اقتصادی و سیاسی نیازمند حرکت جهادی همراه با روحیه بسیجی است، تا در جنگ اقتصادی و سیاسی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی، سرافراز و سربلند باشیم.

 

وی با تاکید بر این که خلق این دو حماسه نیازمند شور و شعور خواهد بود، افزود: ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی، همچنان استوار در خط ولایت و رهبری ثابت قدم بوده و تاکنون در همه عرصه ها حماسه‌سازی کرده و در سال92 نیز در برابر تفکر انحرافی و شعارهای فریبنده هوشمندانه مقابله خواهد کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را مهم ترین عرصه برای خلق حماسه سیاسی دانست و تصریح کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که در انتخابات بیست و چهارم خرداد با صف های طولانی آمادگی خلق یک حماسه عظیم و سرنوشت سازی را دارند.

 

وی با اشاره به این که حماسه به معنای صلابت همراه با شجاعت و دلاوری است، خاطر نشان کرد: حماسه سیاسی، ایستادگی غیرتمندانه در برابر دشمنان داخلی و خارجی است که برای براندازی نظام اسلامی در تلاش هستند.

 

این مقام مسؤول تصریح کرد: شعار «حماسه سیاسی» به همه مسؤولان، مردم، روحانیان و مبلغان این جهت را می‌دهد که باید همه همت خود را برای ترغیب و تشویق مردم برای حضور گسترده در انتخابات و مشارکت حداکثری به کار گیرند.

 

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با انتخاب شعار«حماسه اقتصادی» در کنار «حماسه سیاسی» خواستند به مسؤولان جهت دهی کنند که برگزاری انتخابات آن هم در پایان مسؤولیت دولت فعلی، باید در جهت رفع نیازها و مشکلات اقتصادی مردم نیز بوده و این مشکلات معیشتی مردم تحت الشعاع فعالیت های سیاسی قرار نگیرد.

 

حجت الاسلام یاری با تأکید بر این که شعار «حماسه اقتصادی» در امتداد شعار سال های 90 و 91 است، تصریح کرد: سال گذشته آن‌طور که انتظار می‌رفت، مسؤولان نتوانستند شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» را به خوبی تحقق بخشند به گونه ای که بارها مورد عتاب رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند که حتی معظم له در پیام نوروزی خود از واژه سهل انگاری مسؤولان استفاده فرمودند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی گیلان یادآور شد: وقتی که رهبری نظام، موضوع حماسه را در دو عرصه سیاسی و اقتصادی بیان می کنند، بدون شک رمز پیروزی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان و استکبار جهانی، حضور در عرصه های سیاسی و مقاومت جهادگونه در مقابل تحریم های اقتصادی همراه با برنامه ریزی جدی برای رونق اقتصادی خواهد بود.

 

وی بیان کرد: دشمنان این بار از جبهه‌های جدید به مصاف برخاسته و درصددند با سوء‌استفاده از برخی مشکلات داخلی و کمبودهای اقتصادی ناشی از تحریم و سوء مدیریت‌ها و همچنین سوء‌استفاده از برخی بداخلاقی‌های سیاسی جاری و موج سواری بر آن فتنه‌های اقتصادی و سیاسی را طراحی کرده و به خیال باطل خویش به اهداف شومشان نائل شوند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در پایان با اشاره به نقش آحاد جامعه برای تحقق این فرمان مهم و بزرگ رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: روحانیت، ائمه جمعه و جماعات در خلق این حماسه نقش مهمی داشته و باید تا تحقق کامل آن دست از تلاش جهادگونه بر ندارند./950/ت302/ب

ارسال نظرات