۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۶۰۶۵۸
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

آلماتی فرصتی دیگر برای جلب اعتماد ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری با اشاره به مذاکرات 1+ 5 آلماتی مشکل اصلی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران را وجود نظام جمهوری اسلامی دانست.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جلفا، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، امروز در جمع مردم و تعدادی از مبلغان و روحانیان منطقه بر ضرورت آگاهی نسبت به سیاست های ننگین آمریکا و غرب تأکید کرد و گفت: با وجود این‌که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مسأله هسته ای مطرح نبوده است، اما آمریکا همواره از با نظام مقدس جمهوری اسلامی سر جنگ داشته و اکنون نیز از نفوذ آرمان های انقلابی ملت ایران هراسان است.

 

امام جمعه جلفا با تأکید بر این‌که نظام اسلامی ایران اسلام ناب محمدی را احیا و فرایض فراموش شده اسلامی را به مسلمانان گوشزد کرد، افزود: جمهوری اسلامی ایران به دنیا ثابت کرد که حکومت علوی و حماسه عاشورا زنده بوده و حکومت عدل جهانی محقق خواهد شد.

 

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی با وجود هجمه گسترده جهان غرب و تهاجم فرهنگی با استفاده از انواع ابزارها و رسانه ها و سرمایه گذاری های مستقیم برای انزوای ارزش های دینی و اسلامی و بدنام کردن جمهوری اسلامی ایران، ارزش های اسلامی در سایه انقلاب پرشکوه جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان گسترده شده است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به مذاکرات 1+5 آلماتی مشکل اصلی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران را وجود نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: غرب باید از فرصت مذاکره با ایران بهره مند شود و به دنبال جلب اعتماد ملت ایران باشد.

 

حجت الاسلام انتظاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال جدید و لازمه توجه نسبت به تحقق مطالبات و رهنمودهای رهبری خطاب به مسؤولان شهرستان جلفا خاطرنشان کرد: در گام نخست نسبت به حل مشکل چندین ساله زمین های لم یزرع گلفرج اقدام کنید.

 

وی تأکید کرد: وجود نعمت بزرگی همچون رودخانه پرآب ارس و زمین های مرغوب می تواند حرکت خوبی در راستای تحقق حماسه اقتصادی باشد، مسؤولان در سال جدید تحقق کشت زمین های دشت گلفرج را با وعده های گوناگون به عقب نیاندازند چرا که با زیرکشت رفتن این دشت ها مشکل بیکاری در این شهرستان نیز ریشه کن خواهد شد.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی همچنین خواستار رفع مشکل خانه های بنیاد مسکن شهرستان جلفا شد و گفت: این طرح در سایر شهرستان ها با موفقیت انجام شد ولی متأسفانه در شهرستان جلفا نتیجه مطلوبی نداشته است./935/پ202/س

ارسال نظرات