۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۶۰۸۰۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

کینه توزی بدخواهان انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است

خبرگزاری رساـ حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام به دشمنی‌های استکبار جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: کینه‌توزی‌ بدخواهان اسلام و انقلاب پایانی ندارد به طوری که هرچه موفقیت مسلمانان بیشتر باشد عناد و دشمنی آنان نیز افزایش پیدا می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام - امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در دیدار با مسؤولان سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: تقویت ارزش‌ها و مقابله با ترفندهای دشمن دو رکن اساسی پاسداری از اسلام است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، نامگذاری امسال به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و تصریح کرد: حماسه‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی علت نامگذاری امسال است.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر ضرورت افزایش معنویات در خود، افزود: شخصیت‌ها و انسان‌هایی که به مدارج بالای علمی و معنوی دست یافته اند، این مراحل را با اصلاح و خودسازی آغاز کردند.

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری به دشمنی‌های استکبار جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: کینه‌توزی‌های بدخواهان اسلام و انقلاب پایانی ندارد به طوری که هرچه موفقیت مسلمانان بیشتر باشد عناد و دشمنی آنان نیز افزایش پیدا می‌کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری به جایگاه رسالت پاسداری از اسلام اشاره کرد و گفت: تقویت ارزش‌های دینی و مقابله با ترفندهای استکبار جهانی دو رکن اساسی است که وقتی با هم بکار گیری شوند می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی بر پیروی از ولایت در راستای پیروزی بر دشمنان نظام تأکید و تصریح کرد: با تمسک به ائمه اطهار(ع) به‌ویژه صدیقه طاهره(س) با بصیرت و تبعیت از ولایت می‌توان بر ترفندهای دشمنان پیروز شد./9457/پ202/س

 

 

ارسال نظرات