۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۶۰۸۷۳
معاون دبیرکل تجمع ملی دموکراتیک بحرین:

تخریب مساجد بحرین از سوی رژیم آل‎سعود و آل‎خلیفه با سردمداری آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل تجمع ملی دموکراتیک بحرین، آل‎سعود و دولت آمریکا را مسؤول ویرانی مساجد در بحرین عنوان کرد.
ويراني مساجد بحرين توسط آل سعود

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن المرزوق، معاون دبیرکل تجمع ملی دموکراتیک بحرین در گفت و گو با شبکه خبری العالم به سیاست رژیم آل سعود و آل خلیفه در ویرانی مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: امور سیاسی بحرین را رژیم آل سعود مدیریت میکند که این مسأله دوره ای ننگین و بسیار تاریک در تاریخ بحرین به شمار می رود.

 

وی افزود: اقدامات آل خلیفه در تخریب مساجد به دستور رژیم دیکتاتوری آل سعود و دولت آمریکا صورت می گیرد.

 

معاون دبیرکل تجمع ملی دموکراتیک بحرین تأکید کرد: آمریکا به رژیم آل سعود برای آوردن نیروهای سپر الجزیره به خاک بحرین چراغ سبز نشان داده و در این کشور حالت فوق العاده برقرار کرده است.

 

المرزوق با بیان این که این حالت فوق العاده شامل تخریب مساجد هم شده است، ادامه داد: رژیم آل سعود عملیات ویرانی مساجد را با حمایت آل خلیفه انجام داده است.

 

این فعال بحرینی با تأکید بر این که همه می دانند که چه کسی با ماشین های میکانیکی غول پیکر برای نابودی مساجد اقدام کرده است، اظهار داشت: رژیم دیکتاتوری عربستان سعودی با نظارت آمریکا اقدام به ویرانی و تخریب مساجد بحرین می کند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون 38 مسجد را مزدوران آل خلیفه به دستور آل سعود ویران کرده اند، گفت: هدف رژیم آل خلیفه و آل سعود از تخریب مساجد از شکستن عزم و اراده مردم بحرین است.

 

گفتنی است این هتک حرمت ها به مساجد در حالی است که گروه ها و طیفهای مختلف مردمی بحرین در تحرکات ملی حضور دارند و خواستار حقوق مشروعه خود هستند و این تحرکات اختصاص به طایفه خاصی ندارد بلکه همگانی است./9456/ب902/د

ارسال نظرات