۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۶۰۹۱۰

اعلام آمادگی منافقین به آمریکا برای ناامن ساختن عراق

خبرگزاری رسا ـ منافقین به مقامات آمریکایی اعلام کردند که حاضرند عراق را ناامن ساخته و این کشور را وارد جنگ مذهبی و قومیتی سازند.
منافقين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز پژوهشهای استراتژیک المراقب لندن از اعلام آمادگی گروهک تروریستی منافقین برای گسترش عملیات تروریستی و بروز ناامنی در عراق خبر داد.

 

این مرکز تأکید کرد که منافقین به مقامات آمریکایی اعلام کرد که حاضرند عراق را همانند سوریه ناامن سازند، به شرطی که واشنگتن حمایت مالی و معنوی مورد نظر برای این امر را به این گروهک اختصاص دهد.

 

مرکز پژوهشهای استراتژیک الهدف ادامه داد: رهبران گروهک تروریستی خلق از راه برخی سیاستمداران بازنشسته آمریکایی نظیر جون بولتون، مک کین و مایکل موکسی از مقامات آمریکایی خواستند تا شرایط لازم برای آنان جهت ناامن ساختن عراق را فراهم کنند.

 

این مرکز اظهار داشت که منافقین مدعی هستند که توانایی مسلح سازی گروه های افراطی و مسلح را دارند و می توانند به حکومت عراق ضربه بزنند.

 

رهبران منافقین همچنین خاطر نشان ساختند که با توجه به حضور سه دهه در عراق و آشنایی کامل با این کشور می توانند با عملیات تروریستی، عراق را وارد جنگ مذهبی و قومیتی کنند.

 

گفتنی است دولت عراق به ویژه نوری المالکی، نخست وزیر این کشور بر لزوم اخراج اعضای گروهک تروریستی منافقین در سال جاری میلادی تأکید دارند./980/ب902/د

ارسال نظرات