۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۶۱۰۸۲

تعطیلی حوزه‎های علمیه قطیف عربستان به مناسبت ارتحال آیت الله فضلی

خبرگزاری رسا ـ حوزه‎های علمیه قطیف عربستان به مناسبت ارتحال آیت الله فضلی تعطیل شده و مجالس بزرگداشت برگزار می‎کنند.
عيادت رهبر معظم انقلاب از آيت الله فضلي از علماي عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از والفجر، حوزه های علمیه عربستان در پیامهایی جداگانه، ارتحال آیت الله شیخ عبدالهادی فضلی از علمای شیعه این کشور را تسلیت گفتند.

 

حوزه علمیه الاحساء در پیام تسلیت خود می نویسد: مراتب حزن و اندوه خود را از ارتحال آیت الله عبدالهادی فضلی که عمر شریف خود را در راه نشر معارف اهل بیت(ع) گذراند، اعلام می کنیم.

 

این حوزه علمیه افزود: این ضایعه دردناک را به حضرت ولیعصر(عج)، مراجع عظام، حوزه های علمیه، خانواده آن مرحوم و همه مومنان تسلیت می گوییم.

 

حوزه علمیه الاحساء اعلام کرد که مراسم بزرگداشت ارتحال این عالم ربانی، از روز چهارشنبه به مدت 3 روز در ساختمان این حوزه برپا می شود.

 

حوزه علمیه دارالعلم قطیف نیز با ابزار تأسف برای ارتحال آیت الله فضلی، تأکید کرد: شیخ عبدالهادی الفضلی یکی از نمادهای علم و عمل و جهاد بود و کتابخانه های فقه و اصول و اندیشه اسلامی را از آثار خود سرشار ساخت. فقدان این عالم ربانی خسارت بزرگی برای امت اسلامی به شمار می آید.

 

این حوزه نیز به همین مناسبت، درسهای خود را به مدت 2 روز تعطیل کرد.

 

حوزه علمیه حضرت خدیجه(س) عربستان هم ارتحال آیت الله فضلی را تسلیت گفت و اعلام کرد که فردا (چهارشنبه) مجلس بزرگداشت ارتحال و ختم قرآن را در این حوزه برگزار می کند./980/ب902/د

ارسال نظرات