۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۶۱۱۹۱

برگزاری سمینار امام خمینی در ناپل ایتالیا

خبرگزاری رسا ـ سمینار بازشناسی وضعیت ژئوپولوتیک جهان به ویژه خاورمیانه و به طور اخص کالبد شکافی نقش ایران در تثبیت نظام چند قطبی در شهر ناپل برگزار شد.
امام خميني - ناپل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت سازمان غیر دولتی Millenium ، سمینار بازشناسی وضعیت ژئوپولوتیک جهان به ویژه خاور میانه و به طور اخص کالبد شکافی نقش جمهوری اسلامی ایران در تثبیت نظام چند قطبی در شهر ناپل برگزار شد.

 

در این سمینار که جمعی از استادان و دانشجویان شرکت داشتند، به بیان دیدگاه‎های خود در مورد جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) پرداختند.

 

ماریو فورجونه عضو هماهنگ کننده Millenium و از سخنرانان این سمینار  درباره نقش امام خمینی (ره) در شکل گیری و جهت‎یابی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب سخنرانی کرد.

 

در ادامه این سمینار آلساندرو سنسونی رییس انجمن Oikos درباره وضعیت ژئوپولیتیک کنونی جهان بویژه اروپا و حجت الاسلام والمسلمین شاملی استاد دانشگاه و متخصص الهیات، فلسفه و حقوق اسلامی نیز درباره مردم سالاری دینی از نگاه امام خمینی (ره) و مقایسه آن با دموکراسی غربی، همگرایی یا واگرایی سخنرانی کردند./994/د101/ک

ارسال نظرات