۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۶۱۷۶۵
رییس جمهور لبنان:

جامعه جهانی جلوی تجاوزات صهیونیست‌ها علیه لبنان را بگیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور لبنان از جامعه جهانی و شورای امنیت خواست تا تهدیدها و تجاوزهای صهیونیست‌ها علیه لبنان را با فشار بر این رژیم متوقف کند.
ميشل سليمان رييس جمهور لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، میشل سلیمان رییس جمهور لبنان اعلام کرد که دشمن صهیونیستی همچنان تهدیدات خود را علیه لبنان دنبال می‌کند و پرواز جنگنده‌های این رژیم امروز نیز در تجاوزی جدید، قطعنامه 1701 شورای امنیت را نقض کرد.

 

وی تأکید کرد که جامعه جهانی و شورای امنیت که مسؤولان آنها اعلام می کنند به دنبال ثبات در لبنان و منطقه هستند، باید فشارها بر اسرائیل را برای توقف این قبیل اقدامات را ادامه دهند و این رژیم را قانع کنند که هیچ امنیت و ثباتی جز در سایه ورود در پروژه سازش در منطقه بر اساس مرجعیت کنفرانس مادرید و فرصت نشست سران بیروت در سال 2002 ایجاد نخواهد شد.

 

گفتنی است بخش رادار فرماندهی ارتش لبنان امروز اعلام کرد که دو جنگنده صهیونیستی صبح دیروز با نقض حریم هوایی لبنان از منطقه کفرکلا وارد این کشور شده و اقدام به گشت زنی در تمامی بخش‌های این کشور کردند.

 

یک هواپیمای شناسایی نیز در ساعت 11 و 15 دقیقه و تنها بعد از گذشت 5 دقیقه از خارج شدن هواپیماهای جنگی از منطقه علما الشعب وارد حریم هوایی لبنان شد و اقدام به گشت‌زنی در بخش‌های جنوبی این کشور کرد و در ساعت 15 از آسمان کفرکلا از این کشور خارج شد./980/ب101/د

ارسال نظرات