۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۶۱۷۸۲

بازدید شش هزار نفر از نمایشگاه کوچه های بنی هاشم در کهنوج

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تبلیغات اسلامی کهنوج با اشاره به برگزاری نمایشگاه کوچه های بنی هاشم در این شهرستان افزود: این نمایشگاه با موضوع روایت زندگی حضرت زهرا (س) در اداره تبلیغات اسلامی این شهر در حال برگزاری است.
کوچه هاي بني هاشم

به گزارش خبرگزاری رسا در جنوب کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، حجت الاسلام مسلم پور جمالی با بیان این مطلب تصریح کرد: این نمایشگاه به همت هیئت فاطمیون که طلاب کهنوجی مقیم قم هستند، از تاریخ 4 فروردین 92 در محوطه این اداره در حال برگزاری است که با استقبال خوب مردم فهیم و شهید پرور کهنوج روبرو شده ایم.

حجت الاسلام سعید افشاری مسؤول این نمایشگاه نیز در این باره بیان داشت: در این نمایشگاه کتاب هایی با عنوان هایی مانند روانشناسی، تربیتی، معارف، آشپزی، اخلاق، قرآن، سرگرمی و محصولات فرهنگی عرضه می شود.

 وی افزود: خوشبختانه بازدید از این نمایشگاه در این شهرستان در حد خیلی عالی بود که قریب به 6 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و فقط در روز نهم فروردین حدود 2 هزار نفر این نمایشگاه بازدید داشتند.

 افشاری عنوان کرد: در این نمایشگاه حدود 6 هزار جلد کتاب به بازدید کننده گان هدیه داده شده و حدود 800 جلد کتاب نیز تا امروز به فروش رسیده است.

 وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه زندگی حضرت زهرا (س) را از زمان تولد تا زمان شهادت و مصیبت هایی که بر آن بزرگوار وارد شده است را شبیه سازی کردیم که بالغ بر 9 میلیون تومان هزینه در بر داشته است که باید از همکاری سازمان تبلیغات اسلامی کهنوج برای در اختیار دادن فضای مناسب برای این نمایشگاه و همه کسانی که در برپایی این نمایشگاه با ما همکاری داشتند تشکر و قدر دانی کنیم./971/د102/ب

ارسال نظرات