۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۶۲۲۲۴
عالم لبنانی:

یکپارچگی تنها راه عبور از مشکلات و بحران‌ها است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان، یکپارچگی و وحدت را رمز عبور از فتنه ها و مشکلات دانست.
آيت الله شيخ عبدالامير قبلان


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان، در در روزانه که در مقر این مجلس برگزار می‎شود با اشاره وضع بسیار حساس لبنان و منطقه از مردم لبنان خواست که یکپارچگی خود را از دست ندهند و در دام فتنه دچار نشود.

 

 

آیت الله قبلان، تعاون و مشارکت در عرصه سیاست را تنها راه‌حل گروه‎‎های سیاسی برای رهایی از دام مشکلات و فتنه‌ها دانست و به مسئولان توصیه کرد که از تجربه‌های تلخ گذشته عبرت بگیرند.

 

نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان مردم را به پیروی از راه و رسم پیامبران و صالحان دعوت کرد و افزود: تنها به واسطه اتحاد و برادری است که می‌توانید کشور را از وضعیت خطرناک کنونی رهایی بخشید و از مشکلات و درگیری‌ها عبور کنید.

 

وی در پایان همه مسلمانان را به پیروی از راه و رسم اهل بیت (ع) دعوت کرد و گفت: همگان باید با استفاده از سیره رسول اکرم (ص) و اهل بیت(ع) سعی در تقویت وحدت در جامعه اسلامی داشته باشیم./983/ب902/د

 


آیت الله قبلان تاکید کرد: همه احزاب و گروه‌های حاضر در عرصه سیاست باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و برای بهبود دادن به اوضاع کشور تلاش کنند.

 

وی ادامه داد: سیاستمداران لبنانی و مسؤولان حکومتی باید همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت معیشت و توجه به شهروندان به کار گیرند./983/ب902/د

ارسال نظرات