۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۶۲۳۳۰

بازتاب محکومیت انفجار بوستون آمریکا از سوی مقام معظم رهبری در رسانه های غربی

خیرگزاری رسا ـ سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انفجارهای بوستون آمریکا که منجر به کشته شدن سه نفر و صدها مجروح شد بازتاب گسترده ای در رسانه های غربی داشت.
بازتاب محکومیت انفجار بوستون آمریکا از سوی مقام معظم رهبری در رسانه های غربی

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از فرماندهان، کارکنان منتخب و اعضای پایگاه‎های بسیج شهرکهای سازمانی و همچنین تعدادی از خانواده های ارتشیان، انفجارهای بوستون در آمریکا را محکوم کرد.

 
خبرگزاری سی ان ان در خبری با انعکاس سخنان رهبر انقلاب نوشت: آیت الله خامنه ای انفجارهای بوستون را محکوم کرد.
 
سی ان ان افزود: رفتار آمریکا در قبال کشتار مردم بیگناه، متناقض است.
 
خبرگزاری فرانسه نیز با انعکاس خبر محکومیت انفجارهی بوستون نوشت: جمهوری اسلامی ایران به پیروی از منطق اسلام با هرگونه انفجار و کشتار مردم بیگناه چه در بوستون آمریکا و چه در پاکستان، افغانستان، عراق و سوریه مخالف است و آنرا محکوم می کند.
 
این خبرگزاری افزود: رفتار آمریکا در برابر کشتار مردم غیر منطقی است و جبهه مقابل جمهوری اسلامی ایران است.
 
خبرگزاری دان نیز نوشت: رهبر انقلاب ایران تاکید کرد آمریکا در قبال کشتار مردم بیگناه پاکستان، افغانستان، عراق و سوریه سکوت می کنند اما بعد از چند انفجار در آمریکا ، همه دنیا را پر از جنجال می کنند.

 

دان افزود: آمریکا و ایران 34 سال است که هیچگونه رابطه ای دیپلماسی ندارند و رهبر انقلاب ایران این رابطه را به صلاح این کشور نمی داند.

 

خبرگزاری گلوبال پست با اشاره به سخنان رهبر ایران در خصوص انفجارهای بوستون از قول ایشان نوشت: اگر انفجاری در آمریکا یا یک کشور غربی روی دهد، همه دنیا باید هزینه آن را بپردازند ولی  اگر کودکان و زنان در افغانستان و پاکستان بوسیله آمریکایی‎ها کشته شوند و در عراق و سوریه نیز تروریست های مورد حمایت آمریکا، غرب و صهیونیست ها، فاجعه آفرینی کنند، اشکالی نداشته باشد.

 

دیگر خبرگزاری معروف جهان نیز تیتر خبری رهبر انقلاب ایران انفجارهای بوستون آمریکا را محکوم کرد به انعکاس سخنان حضرت آیت الله خامنه ای پرداختند./982/ب901/د

ارسال نظرات