۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۶۲۵۶۳

تشکیل صندوق خیریه از سوی مسلمانان برای کمک به حادثه دیدگان بوستون آمریکا

خبرگزاری رسا ـ به دنبال انفجارهای اخیر شهر بوستون آمریکا، مسلمانان و سازمان‌های اسلامی این کشور با تشکیل یک صندوق خیریه به یاری هم‌‌وطنان آسیب‌دیده خود می‌شتابند.
بوستون

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شماری از سازمان‌های اسلامی آمریکا دیروز، 30 فروردین‌ماه، از تشکیل یک صندوق خیریه برای کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده خود در انفجارهای روز دوشنبه بوستون خبر دادند.

 

انجمن اسلامی آمریکای شمالی، شورای روابط عمومی مسلمانان آمریکا و شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه ناراحت کننده، از بسیج خود برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای آسیب‌دیدگان این حادثه خبر دادند و همگان را نیز به شرکت در این اقدام خداپسندانه دعوت کردند.

 

مسوولان سازمان‌های اسلامی در آمریکا روز دوشنبه گذشته نیز با امضای متنی برائت خود را از عاملان انفجارهای بوستون اعلام و این حادثه تروریستی را محکوم کرده بودند.

 

آنان ضمن تأکید بر وحدت و همدلی خود با پیروان سایر ادیان، ابراز امیدواری کردند که خداوند متعال از درد و رنج بازماندگان این حادثه بکاهد و به آنان تسلی بخشد.

 

یادآور می‌شود، روز دوشنبه، 26 فروردین، در اثر وقوع انفجار در نزدیک خط پایان مسیر دو ماراتن در شهر بوستون آمریکا سه نفر کشته و 140 نفر زخمی شدند./982/ب102/د

ارسال نظرات