۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۶۲۶۲۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مدیران از مدیریت‌های بخشی‌نگر و منفعت طلبانه پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که فضایی عقلانی بر مدیریت آبرسانی کشور حاکم نیست، ابراز داشت: اگر می خواهیم چالش هایی که در گوشه و کنار کشور در بحث آبرسانی با آن روبه‌رو هستیم، کم شود، نیازمند مدیریتی کاملا جامع و بی طرف هستیم.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در دیدار با کارکنان اداره کل آب منطقه ای این استان، اظهار داشت: از آنجایی که مدیریت مجموعه آبرسانی بسیار چالش برانگیز است؛ بنابراین باید مدیریتی همراه با عدل، انصاف، تدبیر و عقلانیت حاکم و بسیار حساب شده برنامه ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: متأسفانه بشریت هنوز به آن درجه از عدل و انصاف نرسیده است که بداند به چه صورتی از این نعمت خدادادی استفاده کند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: منفعت طلبی و خودخواهی های بشر سبب شده که این نگرانی بر بشر حاکم شود که جنگ آینده، جنگ آب است.

مدیر شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که در مسأله آب کمبودی در کشور احساس نمی شود، افزود: تنها مشکل کشور در این مسأله، برنامه ریزی های ناصحیح است که با کوتاهی مسؤولان، گرفتاری هایی در گوشه و کنار کشور برای مردم ایجاد کرده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به این که فضایی عقلانی بر مدیریت آب کشور حاکم نیست، ابراز داشت: اگر می خواهیم چالش هایی که در گوشه و کنار کشور در مسأله آب با آن رو به رو هستیم، کم شود، نیازمند مدیریتی جامع و بی طرف هستیم و این در حالی است که از مدیریت های بخشی نگری و منفعت طلبانه خودداری شود.

وی به سخنان ولی امر مسلمین در مسأله آب اشاره کرد و گفت: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند اگر مدیریت هوشمند، عقل مدارانه و بی طرف در کشور حاکم شد، حق مردم پایمال نمی شود و دیگر مشکلی در مسأله آب نخواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به مدیریت‌های استانی و بخشی اشاره کرد و ادامه داد: مدیران استانی ایمان، عقلانیت، عدالت و تعهد را سرلوحه کار خود قرار دهند تا حق مردم آن گونه که شایسته نظام و انقلاب است، ادا شود./9457/پ203/س

 

ارسال نظرات