۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۶۲۶۲۵

حمله دوباره تروریست‌های مستقر در سوریه به خاک لبنان

خبرگزاری رسا ـ گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه با حمله دوباره به مناطق مرزی لبنان، لبنانی‌ها را تهدید به بمباران بیروت و مناطق جنوبی این کشور کردند.
حمله شورشيان سوريه به لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، تروریست‌های مستقر در سوریه، روز گذشته بار دیگر به خاک لبنان حمله کرده و روستای مرزی القصر این کشور را هدف حمله موکشی قرار دادند.


در حمله موشکی شورشیان مسلح سوری دو موشک به روستای القصر واقع در منطقه مرزی سهلات الماء شلیک کردند که بنا به گفته منابع امنیتی، شلیک این دو موشک فقط خسارت‌های مادی برجای گذاشته است.

 

از سوی دیگر ساکنان منطقه مرزی «هرمل» واقع در شمال شرق لبنان نیز پیامهای هشدار آمیزی مبنی بر حمله به مدارس و مساجد منطقه خود دریافت کردند.

 

گروه های مسلح سوری از جمله جبهه تروریستی "النصره" در بیانیه ای تاکید کردند که با شلیک موشکهای زمین به زمین و استفاده از توپ و تانک، درگیری را به قلب لبنان، بمباران منطقه الهرمل و روستاهای اطراف آن، بعلبک، حومه جنوبی، اللبوه، العین و غیره خواهند کشید.

 

عناصر وابسته به ارتش آزاد سوریه همچنین لبنانی ها را به انجام عملیات در خاک این کشور تهدید کردند.

 

گفتنی است گروه های مسلح چند روز پیش هم به خاک لبنان چندین موشک شلیک کردند که بر اثر آن 3 غیرنظامی لبنانی کشته و جمعی دیگر زخمی شدند./983/ب102/د

ارسال نظرات