۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۶۲۶۳۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام:

عملیات حصارکشی بقعه متبرکه امامزاده سید عبدالله ایوان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از آغاز عملیات حصارکشی بقعه متبرکه امامزاده سیدعبدلله (ع) شهرستان ایوان خبر داد.
اداره اوقاف

به گزارش خبرگزاری رسا در منطقه غرب و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان ایلام، حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام، گفت: عملیات حصارکشی محوطه بقعه این امامزاده به مساحت 200 مترمربع آغاز و تا نیمه دوم سال جاری به اتمام خواهد رسید.  

 

وی تصریح کرد: برای اجرای این عملیات اعتباری بالغ بر 540 میلیون ریال از محل غبارروبی و نذورات مردمی این امام زاده اختصاص یافته  است.

 

حجت الاسلام کاروند تکمیل نمای گنبد امام زاده سیدعبدالله (ع) را از دیگر اقدامات عمرانی این اداره کل عنوان کرد و افزود: کار نماکاری گنبد این امام زاده با پوشش استیل طلایی در حال حاظر با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در دست اقدام است.  

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح اعتباری معادل 300 میلیون ریال از محل نذورات مردمی اختصاص یافته است، یادآور شد: پیش بینی می شود تا اواخر اردیبهشت سال جاری عملیات نماکاری این گنبد به اتمام برسد.  

 

گفتنی است، بقعه متبرکه امام زاده سید عبدالله (ع) در حدود هفت کیلومتری جنوب شرقی شهر ایوان در محلی به نام سراب ایوان و دامنه کوه شره زول در روستای هلشی واقع شده است./967/د102/ب

 

ارسال نظرات