۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۶۲۶۴۲
به دلیل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی؛

مصری‎ها پرچم قطر را به آتش کشیدند

خبرگزاری رسا ـ مصری ها با برگزاری تجمع اعتراض آمیز مقابل سفارت قطر، پرچم این کشور را در کنار پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیدند.
به آتش کشيدن پرچم قطر در کنار پرچم رژيم صهيونيستي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از شهروندان مصری، روز گذشته با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز مقابل سفارت قطر، پرچم این کشور را در کنار پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیدند.


در این تجمع که در اعتراض به دخالت قطر در امور داخلی مصر انجام شد، شمار زیادی از احزاب و گروه‌های انقلابی مصر مقابل سفارت قطر در منطقه المهندسین در "جیزه " حضور پیدا کردند.


در پلاکاردهای معترضان مصری، از امیر قطر به عنوان مزدور آمریکا یاد شده و شعارهایی علیه وی داده شد.

 

این معترضان در حالی اقدام به آتش زدن پرچم قطر در کنار پرچم رژیم صهیونیستی کردند که محل اعتراضات شاهد حضور شدید نیروهای امنیتی بود.


در همین راستا علاء فاضل از فعالان مصری گفت: این تجمع در چارچوب مخالفت مصری ها با دخالتهای قطر در امور داخلی کشورشان برگزار می‌شود؛ به ویژه اینکه پیش از این قطر اعطای وام را از طریق اوراق قرضه مطرح کرده است که به این کشور اجازه می دهد این اوراق را به رژیم‌های دیگر از جمله رژیم صهیونیستی بفروشد.


گفتنی است نخست وزیر قطر در مصاحبه تلویزیونی که برخی از جزئیات آن درز کرده و قرار است امروز پخش شود، اعلام کرده که کشورش از همکاری با رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با اشغالگران حمایت می کند./983/ب102/د

ارسال نظرات