۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۶۲۶۵۷
آیت الله موسوی جزایری:

ایران کانون امید مستضعفان جهان در مقابله با امپریالیسم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهواز در مراسم استقبال از رییس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران مرکز مبارزه با استکبار و سلطه است و کشورهای مظلوم و مستضعف آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا دست در دست رییس جمهور ما و با حمایت ایران جهت مقابله و ایستادگی در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی روحیه می‌گیرند.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در آیین استقبال از رییس جمهور با تجلیل از خدمات رییس جمهور، حمایت از مستضعفان و دلسوزی برای مردم را از ویژگی‌های وی خواند و گفت: باید قدر دولت خدمتگزار را دانست و شاکر خداوند متعال باشیم که به ما لطف کرده است؛ چرا که در برهه کنونی استکبار همه ابزار خود جهت به زانو درآوردن ایران را به کار گرفته و برای شکست ایران از هر راهی استفاده می کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری جدایی ملت از انقلاب را مهم ترین هدف دشمن عنوان کرد و گفت: اگر کشورهای دیگری غیر از ایران بودند به یقین در برابر فشارهای سخت و وحشتناک استکبار جهانی شکست می خوردند و از بین می رفتند.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ایران با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور با اراده و ملت مقاوم و غیور در برابر یاوه گویی‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده است و آمریکا و متحدانش در برابر عظمت ایران زانو زده‌اند.

آیت الله موسوی جزایری ایران را کانون روحیه به مستضعفان جهان جهت مبارزه با امپریالیسم خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران مرکز مبارزه با استکبار و سلطه است و کشورهای مظلوم و مستضعف آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا دست در دست رییس جمهور ما و با حمایت ایران جهت مقابله و ایستادگی در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی روحیه می گیرند.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این که در این چند سال اخیر نظام اسلامی ایران به پیروزی‌های بزرگی دست یافته است، اظهار داشت: باوجود این همه پیروزی‌ها نظام اسلامی ایران دیگر ملت‌ها را رها نکرده است و دست آنها را جهت شکست سلطه استکباری گرفته و این خود دستاوردی بزرگ برای ایران است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنانش با اشاره به مشکلات و کاستی‌های متعدد استان خوزستان، ابراز امیدواری کرد که هیأت دولت در این سفر مشکلات و کاستی‌ها را رفع کند و شاهد رونق و پیشرفت استان خوزستان باشیم./9461/پ202/س

 

ارسال نظرات