۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۶۲۷۵۴

نارضایتی امام جمعه هویزه از وضعیت عمرانی این شهرستان

خبر گزاری رسا ـ امام جمعه و فرماندار هویزه در مراسم استقبال احمدی‌نژاد به این شهرستان از مشکلات بهداشتی و عمرانی این منطقه انتقاد کردند.
احمدي نژاد در هويزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت‌الاسلام جابر بوعذار، امام جمعه هویزه عصر امروز در جمع مردم این شهرستان با خیرمقدم به رییس جمهور اظهار داشت: هشت سال تلاش بی‌وقفه و موضع‌گیری‌های شما در برابر استکبار مایه افتخار است.

امام جمعه هویزه با اشاره به آرای 98 درصدی مردم هویزه به احمدی نژاد در دهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: شهرستان‌های هویزه و دشت آزادگان از شما تقدیر می‌کنند و شما را باور دارند.

وی با انتقاد از وضعیت بهداشت و درمان در این منطقه خاطر نشان کرد: در پنج شهر مجاور این شهرستان یک درمانگاه نیز وجود ندارد.

حجت الاسلام بوعذار وجود زمین های کشاورزی در شهرستان هویزه را زمینه‌ای مناسب جهت اشتغال جوانان دانست و افزود: این مسأله تنها با حمایت و پشتیبانی مسؤولان میسر خواهد شد.

امام جمعه هویزه بخشودگی تسهیلات به کشاورزان و تأمین آب برای زراعت را از معضلات کشاورزان مطرح کرد و اظهار داشت: در صورت رفع این مشکلات زمینه جذب حداکثری فراهم خواهد شد.

وی عدم جذب نیروهای بومی را مهم ترین عامل بیکاری در شهرستان هویزه عنوان کرد و گفت: امروز تنها 15 تا 20 درصد از نیروهای بومی استفاده می شود در حالی که وعده مسؤولان جذب بیش از 50 درصدی بوده است.

حجت الاسلام بوعذار در پایان بر استفاده بیش از پیش از نیروهای بومی تأکید کرد.

یعقوب اسعدی، فرماندار هویزه نیز در سخنانی با اشاره به خدمات ارزشمند و ماندگار دولت نهم و دهم در شهرستان هویزه اظهار داشت: با توجه به این اقدامات صورت گرفته اما هویزه از کمبودهای بسیاری و برخی مشکلات رنج می برد.

وی با بیان این که رفع مشکلات نیازمند توجه ویژه دولت است خاطر نشان کرد: نبود مرکز درمانی مناسب، کمبود آب کشاورزی و بیکاری از مهم ترین مشکلات موجود در این شهرستان است.

فرماندار هویزه با اشاره به تقدیم 156شهید و480 جانباز شهرستان هویزه در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: رفع مشکلات و تداوم خدمات دولت به مردم همیشه درصحنه و عشایر قهرمان شهرستان هویزه که از پشتوانه‌های اصلی نظام بوده اند از اولیت‌های اساسی این خطه است./9464/پ202/پ

ارسال نظرات