۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۶۳۱۹۰
فردا؛

رزمایش الی بیت المقدس در ارومیه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نزدیک به یک‌هزار طلبه و روحانی استان فردا در رزمایش 30 هزار نفری «الی بیت المقدس» شرکت می کنند.
رزمایش الی بیت المقدس در ارومیه برگزار می شود

حجت الاسلام کریم حسین خانی، مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: نزدیک به یک هزار طلبه و روحانی عضو بسیج طلاب استان در قالب یک گروهان فردا در رزمایش 30 هزار نفری «الی بیت المقدس» شرکت می کنند.

 

 

وی تصریح کرد: این رزمایش از فردا به مدت دو روز در محل پادگان المهدی لشکر3 ویژه ارومیه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حسین خانی یادآور شد: رزمایش 30 هزار نفری الی بیت المقدس با شرکت گردان های امام حسین(ع)، الزهرا(س) و بیت المقدس در چهار عملیات جداگانه با هدف ارتقای توان دفاعی و آمادگی و همچنین انسجام بسیجیان برگزار می شود.

 

مسؤول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه با بیان این که در حال حاضر سه هزار طلبه و روحانی عضو بسیج طلاب استان هستند، خاطرنشان کرد: بسیج طلاب در تمامی شهرستانهای استان که دارای مرکز حوزوی و مرکز بزرگ اسلامی ویژه طلاب اهل سنت است، پایگاه دارد.

 

وی تعداد پایگاه های بسیج طلاب استان را 24 پایگاه در حوزه برادران و خواهران اعلام کرد و افزود: در این پایگاه ها نشست ها و کارگاه های تخصصی دانش افزایی سیاسی و اعتقادی ویژه طلاب خواهر و برادر در سرفصل های مختلف برگزار می شود./936/ت302/ب

ارسال نظرات