۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۶۳۲۵۴
حزب الله لبنان در بیانیه ای عنوان کرد؛

سازمان‌های حقوق بشر در برابر تروریست‎ها بایستند

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان در بیانیه ای با محکوم کردن اقدام تروریست ها در ربودن دو اسقف سوری، خواستار مقابله سازمان ملل و سایر سازمان‌های حقوقی با این گروهک‌ها شد.
حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان در بیانیه ای ربوده شدن دو اسقف سوری از سوی گروه‌های تروریستی در این کشور را به شدت محکوم کرد و خواستار آزادی سریع آنان شد.


در این بیانیه آمده است: گروهک‌های تروریستی مستقر در سوریه تمام موازین و معیارهای اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشته و جنایت تروریستی خود را به عمل می‌رسانند.


حزب الله با یادآوری اقدامات این گروهک‌های جنایتکار در به گروگان گرفتن زائران لبنانی و تخریب اماکن مقدس خاطر نشان کرد: ربودن این دو اسقف سوری و کشتن راننده همراه آنان، میزان وحشیگری و جنایت این گروه‌های تروریستی را به همگان نشان داد.


این حزب با محکوم کردن این اقدام تاکید کرد: عدم موضع گیری قاطع در برابر جنایت‌های این گروهک های تروریستی تنها به افزایش اقدامات جنایتکارانه آنان می‌افزاید.


حزب الله لبنان سازمان ملل و سایر سازمان های حقوق بشر را در قبال این گونه اقدامات تروریستی مسؤول دانسته و تصریح کرده: این سازمان‌ها باید کم کاری را کنار گذاشته و تمام تلاش خود را برای منع گروهک‌های تروریستی از تکرار این اقدامات جنایتکارانه به کار گیرند./983/ب902/د

ارسال نظرات