۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۶۳۴۵۹
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

فتنه‌گران از توطئه عاجز هستند/ برخی دولتمردان آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام بر ضرورت ایستادگی در برابر خائنان به نظام و انقلاب تأکید کرد و گفت: از آشوب‌ها و فتنه ها باکی نداریم؛ اما نگران حرکت دولتمردانی هستیم که خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، بعد از ظهر امروز در دیدار با شورای مرکزی هیأت نظارت این استان، با اشاره به وظیفه امانت داری هیأت نظارت بر انتخابات تصریح کرد: بکوشیم راهکارهای علمی و عملی محقق شدن حق این امانت‌داری به شکل مطلوب صورت پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام از انقلاب به عنوان امانتی بزرگ در دست مردم یاد کرد و گفت: نظام و ارزش های انقلاب، امانتی گرانبها در دست مردم و مسؤولان هستند که باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به آیه 38 سوره حج، اظهار داشت: خداوند در مقابل امانت، باب مهمی به نام خیانت گشوده و خائن در همه حال مورد مذمت خداوند متعال است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه تصریح کرد: حمایت از کسانی که با انقلاب سرسازش ندارند و مدام در حال فتنه هستند، خیانت است.

مدیر شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که خائن، ارزش ها و شاخص های نظام را زیر سؤال می برد، ابراز داشت: مهم ترین وظیفه ما نظارت و حساسیت نسبت به خائنان راه و مسیر انقلاب است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت ایستادگی در برابر خائنان تأکید کرد و اظهار داشت: از آشوب ها و فتنه ها باکی نداریم، بلکه نگران حرکت دولتمردانی هستیم که آب به آسیاب دشمن می ریزند و سبب ایجاد مشکل در کشور می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که انتخابات بسیار مهمی پیش روی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: انحراف‌ها، فتنه‌ها، مشکلات اقتصادی و جهت‌دهی‌های بیرونی و داخلی که با آن روبه‌رو هستیم در برابر سال هایی که پس از انقلاب گذراندیم چیزی نیست و به یقین بار دیگر حضور مردم توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به دوران جنگ و ترورهای پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم با بصیرت بالا و تبعیت از ولایت فقیه، پایه‌های نظام را مستحکم کرده اند و نخواهند گذاشت انقلابی که ثمره خون شهدای بسیاری است، به دست نااهلان بیفتد./9457/پ202/س

ارسال نظرات