۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۶۳۸۲۰

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حوزه علمیه شهرستان هشترود

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان هشترود در استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.
وزير ارشاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در ادامه سفرهای استانی دولت دهم، به عنوان نماینده معین دولت وارد شهرستان هشترود شد و در ادامه حضور در این شهرستان به همراه امام جمعه هشترود از بخش‌های مختلف حوزه علمیه بازدید کرد.


بنا بر این گزارش، وزیر ارشاد در حین بازدید از این حوزه با شماری از طلبه‌های حوزه علمیه به گفت و گو پرداخت و در ادامه، امام جمعه شهرستان توضیحاتی را پیرامون حوزه‌ی علمیه هشترود به وزیر ارشاد ارائه کرد.


سیدمحمد حسینی همچنین امروز در جمع مردم این شهرستان در مسجد سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: از افتخارات دولت نهم و دهم این است که همواره تلاش کرده امکانات و بودجه در سراسر کشور به صورت عادلانه در اختیار همگان قرار گیرد.


حسینی تاکید کرد: رییس جمهور و اعضای کابینه‌ دولت با روحیه جهادی،‌ استکبارستیزی و خدمتگزاری به مردم تا آخرین لحظه مسؤولیت خطیر خود در خدمت میهن اسلامی ایران خواهند بود. ظرفیت‌های فراوانی در این خطه وجود دارد که نیاز است با حمایت و اقدامات لازم از تمامی آن ظرفیتها بهره‌وری بهینه انجام شود.


عضو کابینه‌ دولت دهم به فرمایشات و بیاناتی از مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) درخصوص تاکید بر حمایت از مناطق محروم و دورافتاده اشاره کرد و گفت: در این دولت اینگونه بود که وقتی بحث عدالت و امکانات مطرح می‌شد این امکانات فقط برای تهران و کلانشهرها نبود بلکه نگاه ویژه دولت همواره به مناطق محروم و دورافتاده بوده است که چهار دوره سفر استانی دولت نهم و دهم گواهی بر این مدعا است.


حسینی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگران در روز گذشته درخصوص حمایت و افزایش تولیدات داخلی و عدم وابستگی به خارج از کشور اشاره و تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی، اقتصاد کشور را  تقویت کرده و به مانند گذشته با همت و تلاش همگان موانع ایجاد شده دشمنان از طریق تهدیدها و تحریم ها را پشت سر بگذاریم و همه اینها را به فرصت تبدیل کنیم.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به عنوان شعار سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" اشاره کرد و افزود: در بحث حماسه سیاسی موضوع انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که حضور پرشکوه مردم در صحنه‌ انتخابات علاوه بر تعیین سرنوشت کشور جایگاه نظام را در جهان تثبیت خواهد کرد.


نماینده معین هیات دولت در شهرستان هشترود به بیانات رهبرمعظم انقلاب درخصوص ویژگی‌های رییس جمهوری آینده اشاره کرد و گفت: باید کسی در راس امور اجرایی کشور قرار گیرد که با جرات، با توان و توانمند بوده و ‌دارای روحیه جهادی باشد که بتواند در جهت پیشرفت و تعالی کشور گام برداشته و همواره خدمتگزار مردم در سراسر کشور باشد./935/پ203/ب

ارسال نظرات