۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۶۳۹۹۲
در چهارمین دور سفرهای استانی؛

احمدی نژاد هفته آینده به آذربایجان غربی سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی گفت: رییس جمهور و هیأت دولت هفته آینده در قالب چهارمین دور سفر های استانی به آذربایجان غربی سفر می کنند.
احمدی نژاد هفته آینده به آذربایجان غربی سفر می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از پروژه یادمان شهید باکری با اشاره به آغاز دور چهارم سفرهای رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به استانها افزود: مردم غیور آذربایجان غربی هفته آینده میزبان رییس جمهور و اعضای هیأت دولت خواهد بود.

 

وی بررسی مصوبات سه دوره سفر قبلی، بهره برداری از 30 پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی و اقتصادی در مناطق مختلف استان را از برنامه های سفر رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان اعلام کرد.

 

به گفته جلال زاده تشکیل کارگروه توسعه کشاورزی و کارگروه معدن با حضور ریاست جمهور و اعضای هیأت دولت، دیدار با جوانان، نخبگان، تجلیل از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های احمدی نژاد در سفر به آذربایجان غربی است.

 

وی ادامه داد: بر اساس روال سفرهای قبل تعدادی از وزرا و اعضای هیأت دولت به برخی از شهرستانهای استان سفر کرده و ضمن افتتاح برخی از پروژه ها و دیدار با مردم در شورای اداری شهرستان نیز حضور خواهند داشت.

 

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: رییس جمهور در بدو ورود به آذربایجان غربی پس از استقبال مردم شهید پرور و قدر شناس ارومیه در محل میدان ورزشی ورزشگاه تختی با مردم سخن خواهند گفت.

 

لازم به ذکر است، استاندار آذربایجان غربی روز گذشته به همراه سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با حضور در محل پروژه یادمان شهید باکری و شهدای استان، از روند پیشرفت و مراحل اجرای این پروژه بازدید کرد.

 

در حال حاضر پیشرفت کلی پروژه یادمان شهید باکری، 15 درصد است و بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، قسمت هایی از محوطه آن به بهره برداری خواهد رسید.

 

زیربنای کلی این طرح سی و پنج هزار متر مربع و دارای تالار همایش با ظرفیت یک هزار نفر ، سالن های VIP، موزه و نگارخانه، سالن آمفی تئاتر، بنای یادمان به همراه محوطه یادمان در حدود یک هکتار، پارک میوه 5/3 هکتاری و سه پارکینگ مجزا به ظرفیت هشتصد خودرو و مسیر ویژه دوچرخه و فضاهای تفریحی و مرکز تحقیقات و کتابخانه و تالار پذیرایی است./936/پ203/ب

ارسال نظرات