۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۶۴۱۴۱

ویژه برنامه های ولادت حضرت فاطمه در آذربایجان شرقی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه های گرامیداشت سالروز ولادت دخت نبی مکرم اسلام به همت نهادهای دولتی و غیردولتی در سراسر استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
ولادت حضرت زهرا(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‌ همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و فرا رسیدن هفته زن ویژه برنامه های مختلفی در مدارس علمیه خواهران و برادران استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.


مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان در این راستا طی امروز و فردا در تمامی مدارس علمیه تحت پوشش خود سلسله جلسات اخلاقی و معرفتی پیرامون شخصیت حضرت صدیقه طاهره(س) برگزار خواهد کرد، که مهمترین برنامه این مرکز در حوزه های علمیه صادقیه و سطح سه الزهرا(س) تبریز برگزار می شود.


مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران نیز عصر امروز ویژه برنامه های جشن میلاد کوثر با سخنرانی مذهبی و مولودی خوانی مداحان طلبه برگزار می کند، حوزه های علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز، حوزه علمیه بناب، حوزه های علمیه مراغه و طالبیه میزبان عموم طلاب و روحانیان در جشن میلاد دخت نبی مکرم اسلام خواهند بود.


همچنین امسال نیز مانند سالهای گذشته بانوان بسیجی با حضور گسترده و فعال در برنامه های هفته ی زن، ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را گرامی خواهند داشت، در همین راستا ستاد جشنواره میلاد کوثر در تمامی شهرستان ها و مراکز استان فعال شده است.


بنابر این گزارش، خواهران بسیجی استان با اجرای بیش از 55 عنوان برنامه به استقبال سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) می روند، که برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر در 11 اردیبهشت، دیدار با خانواده های شهدا، تجلیل از مادران شهدا، همایش حجاب و عفاف، برگزاری نمایشگاه های حجاب و عفاف، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، دیدار از خانه سالمندان و اهدای جهزیه به نوعروسان کم بضاعت از جمله این برنامه هاست.


مساجد محوری تبریز از جمله شعبان، آیت الله شهیدی، آیت الله انگجی، آیت الله مدنی، سالار شهیدان، حاج احمد، چهارده معصوم، امام رضا(ع)، میانه، کرامت، مسجد جامع و دیگر مساجد نخستین پایتخت جهان تشیع امروز و فردا میزبان خیل دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت خواهند بود.


بر این اساس، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان شرقی نیز ویژه برنامه‌های مختلفی در راستای تجلیل از بانوان حوزوی به مناسبت هفته زن و ولادت حضرت فاطمه(س) تدارک دیده است.


تجلیل از زنان و همسران اساتید حوزه‌های علمیه است، قدردانی از از اساتید موفق حوزوی و برگزاری نشست های معرفتی و اخلاقی با موضوع فرهنگ فاطممی از جمله برنامه های پیش بینی شده است./935/پ202/ب

ارسال نظرات