۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۶۴۲۴۶

پایگاه اینترنتی ویژه بانوان محجبه در بلژیک راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ بانوان مسلمان محجبه در بلژیک با راه‌اندازی سایتی، به انعکاس رفتار تبعیض‌آمیز انجام شده علیه آنان به خاطر داشتن حجاب می‌پردازند.
راه‌اندازي پايگاه اينترنتي ويژه بانوان محجبه در بلژيك

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بانوان مسلمان بلژیک پایگاه اینترنتی را راه‌اندازی کردند تا از طریق آن به انعکاس تبعیض و بدرفتاری بپردازند که به خاطر حفظ پوشش اسلامی شاهد آن بوده‌اند.


آنان قصد دارند با راه‌اندازی این سایت بدون آن که لازم باشد، وقت و هزینه زیادی صرف کنند تا از نزدیک در برابر یک بی‌عدالتی به پا خیزند، راحت‌تر و از راه دور نیز مخالفت خود را با این اعمال نشان دهند.

 

طراح این سایت درباره هدف خود از راه‌اندازی پایگاه ویژه بانوان بلژیک گفت: این سایت کمک می‌کند تا زنانی که به خاطر حجابشان مورد آزار و اذیت واقع می‌شوند، با خواندن تجربیات دیگران متوجه شوند که تنها نیستند.


وی همچنین ادامه داد: هر انسانی آزاد است، آن‌طور که خودش فکر می‌کند و می‌پسندد، زندگی کند. من امیدوارم از طریق این سایت زنان مسلمان بلژیک که حجابشان موجب بدرفتاری‌هایی علیه آنان شده ‌است، یکدیگر را بهتر بشناسند و بتوانند به کمک یکدیگر به طور جدی‌تر به مقابله با این اعمال بپردازند./982/ب102/د

ارسال نظرات