۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۶۴۲۵۵
امام جمعه کنارک:

آثار شهید مطهری گنجینه بزرگ فرهنگی کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کنارک گفت: شهید مطهری معلمی بود برای هدایت مردم، که هنوز هم می‏توان با استفاده از آثار او این کشور و نظام را در مقابل انحرافات حفظ کرد.
شهيد مطهري

حجت الاسلام موسی زارعی، امام جمعه کنارک در گفت‏ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان با بیان این که شهید مطهری نمونه‏ی معلمی کامل بود که در هدایت مردم نقش اساسی و غیر قابل انکاری داشت، گفت: این استاد وارسته همواره در تعلیم نسل جوان تلاش می‏کرد به گونه‏ای که تا به امروز نیز آثار او راهنمای جوانان ما بوده است.

 

حجت الاسلام زارعی با اشاره به جایگاه خاص شهید مطهری در بین علمای اسلام گفت: این شخصیت برجسته جزء نخستین افرادی بود که دین را به زبانی ساده برای همه بیان کرد و در این راه جان خود را نیز تقدیم اسلام کرد.

 

وی در ادامه افزود: اگر کسی کتاب‏های این شهید دانشمند را با دقت بخواند در مقابل هجمه‏ها و شبهات حفظ می‏شود و می‏تواند در مقابل جنگ‏های فرهنگی و انحراف های دشمن مقاومت کند.

 

امام جمعه کنارک با بیان این که امروز نسل جوان با توجه به پیشرفت جامعه می‏توانند از آثار شهید مطهری در قالب نرم افزار‏ها بهتر استفاده کنند، گفت: جواانان باید وقت خود را به گونه ای تنظیم کنند که هر روز یک قسمت از آثار او را با دقت و توجه بخوانند.

 

وی در پایان گفت: شهید مطهری با آثار خود توانست دشمن را از پای در بیاورد و آثار او هنوز نیز کشور ما را از نظر فرهنگی در مقابل بسیاری از حملات فرهنگی دشمن حفظ می‏کند./970/ت303/س

ارسال نظرات