۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۶۴۹۷۳

همایش مسؤولان ستاد های بازسازی عتبات عالیات خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش مسؤولان ستاد های بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، با حضور آیت الله شفیعی برگزار شد.
حرم امام علي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین همایش مسؤولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، صبح امروز با حضور آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام موسوی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در ابتدای این همایش با بیان این که این ستاد وظیفه ندارد که کشور عراق را آباد کند، اظهار داشت: مهم ترین وظیفه ستاد بازسازی مرمت و پشیبانی از عتبات عالیات است و برای این کار تلاش بسیاری خواهیم کرد.

وی با اشاره به استقبال مردم در اهدا نذورات و کمک های مالی آن ها گفت: تاکنون بیش از 21 کیلو گرم طلا ویژه مرمت ایوان حرم علوی از مردم جمع آوری شده است.

در بخش دیگری از این همایش آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در سخنانی با تأکید برای این که دشمنان با اجرای طرح های گوناگون تهاجمی در تلاش نابودن کردن مذهب تشیع از صفحه روزگار هستند، ابراز داشت: در برهه کنونی مذهب تشیع قدرت زیادی در جمهوری اسلامی ایران پیدا کرده و این از لطاف خداوند متعال به این نظام است.

استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان این که مرمت، بازسازی و پشیبانی از مرقد های ائمه اطهار(ع) کار ماندگاری است، خاطرنشان کرد: هر عملی که برای رضا و خوشنودی خداوند و اولیا او انجام می شود به یقین تا قرن ها ماندگار خواهد بود.

گفتنی است در پایان این نشست مسؤولان ستاد های بازسازی عتبات عالیات شهرستان ها به ارایه گزارش عملکرد و پیشنهادات خود پرداختند./9458/پ202/غ

ارسال نظرات