۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۶۵۰۷۸
با حضور رییس مجلس؛

سایت جامع استاد مطهری رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ سایت جامع استاد مطهری عصر امروز با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی شد.
شهيد مطهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از سایت جامع استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری عصر امروز با حضور علی لاریجانی، مدیر عامل بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری، حجت الاسلام جعفری جلوه قائم مقام این بنیاد، حجت الاسلام سید حمید حسینی، مدیر مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی این بنیاد و صاحب نظران و دانشجویان در سالن سرای اهل قلم بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
در آغاز این آیین، پس از قرائت آیاتی از کلام الله قرآن مجید، حجت الاسلام سید حمید حسینی، مدیر مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه کرد و به تبیین بخش های مختلف این سایت پرداخت.
سپس رییس مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری با عضویت افتخاری در این پایگاه اینترنتی از این سایت رونمایی کرد و دقایقی به سخنرانی پرداخت.
مدیر عامل بنیاد علمی فرهنگی شهید مطهری هدف از ایجاد این سایت را در دسترس قرار دادن آثار استاد مطهری با قابلیت های پژوهشی و آموزشی برای عموم علاقه مندان، جوانان و محققان اعلام کرد و با بیان این که مرحوم شهید مطهری یکی از شخصیت‌های نادر است، عنوان داشت: با توجه به نهضت های اخیر به نظر می رسد ترجمه آثار استاد می تواند خیلی خوب افکار کسانی که نهضت بیداری اسلامی را دنبال می کنند، شکل دهد. /959/پ203/س
ارسال نظرات