۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۶۵۴۲۶
با امضای تفاهم نامه همکاری با نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور؛

رادیو معارف مروج فرهنگ کتاب‌خوانی شد

خبرگزاری رسا ـ تفاهم نامه همکاری رادیو معارف و نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور به منظور گسترش و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه امضا شد.
راديو معارف مروج فرهنگ كتاب‌خواني شد
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، هم‌زمان با برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و در محل این نمایشگاه تفاهم نامه همکاری رادیو معارف و نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور به منظور اعتلای فرهنگ عمومی در زمینه کتاب‌خوانی و مطالعه مفید، امضا شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر، مدیر رادیو معارف ضمن ابراز خرسندی از این همکاری در جهت رشد و تعالی جامعه گفت: به منظور تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مبنی بر ترویج و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و فراهم نمودن زمینه مطالعه برای تمامی آحاد جامعه و با عنایت به نقش سازمان صدا و سیما و به ویژه رادیو معارف در این امر مهم، امیدواریم بتوانیم گامی هر چند کوچک برای ورود کتاب در سبد فرهنگی خانواده‌ها و ترویج فرهنگ مطالعه برداریم.
مدیر رادیو معارف افزود: یکی از دغدغه‌های این رسانه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است که در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی نیز برنامه‌های گسترده‌ای از این شبکه پخش شده است و همکاری با نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور می‌تواند موجب رونق بیشتر این برنامه‌ها شود.
مهندس منصور واعظی، دبیر کل نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور نیز در این مراسم خاطر نشان کرد: امیدواریم امضای این تفاهم نامه زمینه ساز تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در جامعه به منظور گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی باشد و رادیو معارف می‌تواند گام موثری در این زمینه بردارد.
در این تفاهم نامه که به امضای دو طرف رسید؛ بر راه اندازی و فعال‌سازی طرح‌های «مشاوره، معرفی، برگزاری مسابقات و اطلاع‌رسانی کتاب و جلسات نقد کتاب» با هدف ارتقای سطح آگاهی و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی تاکید شده است.
ارسال نظرات