۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۶۵۴۸۴
شیخ نعیم قاسم:

مدعیان آزادی فلسطین در قبال تجاوز صهیونیست‎ها سکوت کرده‎اند

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان، حمله اسراییل به خاک سوریه را کمکی معنوی به تروریست‌ها و گروهای تکفیری عنوان و از سکوت مدعیان آزادی فلسطین در قبال تجاوز صهیونیست‎ها به شدت انتقاد کرد.
شيخ نعيم قاسم معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در بیروت برگزار شد با اشاره شرایط منطقه و سوریه گفت: کشورهای استکباری عزم خود را برای بایکوت اسلام ناب محمدی و نشر و ترویج شاخه‌های منحرف اسلامی جزم کرده اند.


وی افزود: ما وظیفه داریم که در برابر این اقدامات واکنش نشان داده و به مواجهه با آن بپردازیم.


حجت الاسلام نعیم قاسم هدف کشورهای غربی و عربی از بحران سوریه را به چالش کشیدن این کشور و ضربه زدن به ملت و دولت آن توصیف کرد و گفت: این کشورها سه هدف اساسی ضربه زدن به مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه، نجات رژیم صهیونیستی از کشورهای حامی مقاومت و ایجاد خاورمیانه جدید را دنبال می کنند.


وی به برخی کشورهای عربی که به این پروژه خطرناک صهیونیستی آمریکایی کمک می‌کنند، هشدار داد که دشمنان به آنان نیز وفادار نخواهند بود و این کشورها نیز به هیچ وجه در حاشیه امنیت نیستند.

 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان تصریح کرد: این حمله هوایی کمکی معنوی به تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری در سوریه بود؛ گروه‎هایی که به دنبال تخریب و نابود ساختن سوریه از داخل این کشور هستند.


نعیم قاسم از سکوت برخی کشورهای عربی در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: کسانی که داعیه دار آزادی فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی هستند کجا به سر می‌برند، چرا هیچ گونه واکنشی از آنان مشاهده نشد.


وی ادامه داد: آیا مقاومت دو سال وسه ماهه سوریه در برابر همه توطئه‌ها این افراد را به تامل وا نمی دارد تا موضع گیری خود را تغییر دهند.


نعیم قاسم راه حل بحران سوریه را تنها از راه مذاکره و گفت‌وگوی سیاسی ممکن دانست و از همه افراد دلسوز برای سوریه و امت اسلامی خواست راه را برای حل مسالمت آمیز مسائل تلاش کنند./983/ب902/د

ارسال نظرات