۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۶۵۶۶۵
شیخ نعیم قاسم:

حمله به سوریه در راستای پروژه نابودی این کشور صورت می‎گیرد

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان، حمله جنگنده های صهیونیستی به سوریه را در راستای پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی برای نابود ساختن این کشور دانست.
ديدار معاون دبيرکل حزب الله لبنان و شيخ احمد قطان شيخ نعيم قاسم، جانشين سيد حسن نصر الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز در دیدار با شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جمعیت اصلاح و وحدت و شیخ احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل این کشور با تاکید بر اهمیت کنفرانس علما و بیداری اسلامی که چندی پیش در تهران برگزار شد، گفت: حضور علمای سنی و شیعه از 80 کشور مختلف دنیا در این کنفرانس دلیل خوبی بر آینده روشن وحدت اسلامی بود.

 

وی افزود: وحدت اسلامی تنها راهکار برای مقابله با فتنه‌های طایفه ای و مذهبی در کشورهای اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان جهان اسلام است.

 

نعیم قاسم تاکید کرد: اختلافات موجود در کشورهای منطقه به هیچ وجه مذهبی نیستند بلکه اختلافات سیاسی هستند که بعضا بعد طایفه‌ای و مذهبی نیز به خود می‌گیرند.

 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد و آن را در راستای پروژه آمریکایی ـ صهیونیستی برای نابود ساختن این کشور دانست.

 

شیخ عبدالرزاق و شیخ ماهر محمود نیز با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به خاک لبنان بر لزوم تقویت وحدت مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

 

این دو عالم اهل سنت، بی احترامی و هتک حرمت حجر بن عدی را محکوم و هدف از آن را ایجاد اختلافات مذهبی بین شیعیان و اهل سنت عنوان کردند./983/ب902/د

ارسال نظرات