۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۶۵۶۸۷
فعالان ضد جنگ انگلیسی تأکید کردند؛

انگلیس در امور داخلی سوریه دخالت نکند

خبرگزاری رسا ـ فعالان ضد جنگ انگلیس در نامه‎ای به نخست وزیر این کشور از سیاست‎های مداخله‎جویانه لندن در سوریه انتقاد و اعلام کردند: آینده سوریه متعلق به مردم این کشور است و تنها آنها حق دارند در مورد آن تصمیم بگیرند.
کمپين "جنگ را متوقف کنيد" در انگليس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری جوئیش تروریسم، گروه "جنگ را متوقف کنید" که از کمپین های ضد جنگ در انگلیس محسوب می شود با ارسال نامه ای به نخست وزیر این کشور از سیاست های مداخله جویانه انگلیس در قبال سوریه انتقاد کرد.

 

در این نامه آمده است که انگلیس به بهانه وجود سلاح های شیمیایی در سوریه در حال کوبیدن بر طبل جنگ با این کشور است، در حالی که برای این سوال که چرا با مسلح کردن شورشیان ضد دولتی به پیچیده تر کردن اوضاع کمک می کند، پاسخی ندارد.

 

در ادامه این نامه خطاب به دیوید کامرون آمده است: حتی اگر از سلاح شیمیایی هم در سوریه استفاده شده باشد شما باید پاسخ دهید که چرا مسلح کردن یک طرف درگیری از دید انگلیس باعث بهبود اوضاع در سوریه خواهد شد.

 

کمپین "جنگ را متوقف کنید" در نامه خود خطاب به نخست وزیر انگلیس همچنین خاطرنشان می کند: انگلیس نباید در امور داخلی سوریه دخالت کند، آینده سوریه متعلق به مردم این کشور است و تنها آنها حق دارند در مورد آن تصمیم بگیرند.

 

در نامه فعالان ضد جنگ انگلیس به نخست وزیر این کشور آمده است: هیچ مدرک معتبری وجود ندارد که نشان دهد از سلاح های شیمیایی در سوریه استفاده شده است.

 

فعالان ضد جنگ انگلیسی در ادامه به اهداف پشت پرده دولت این کشور در سوریه اشاره کرده و می نویسند: هدف از مداخله در سوریه تغییر رژیم این کشور است، مساله ای که با تمامی قوانین بین المللی در تعارض است. راه حل بحران سوریه استفاده از نیروی نظامی نیست./990/ب902/د

ارسال نظرات