۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۶۶۴۳۱
در قم؛

نمایشگاه فعالبت‌های گروه‌های تبلیغی آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه فعالیت‌های گروه‌های تبلیغی، پیش از ظهر امروز با همکاری معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه و آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت(ع) در صحن جواد‌الائمه(ع)، حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد.
 تبليغ گروهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایشگاه گروه‌های تبلیغی، پیش از ظهر امروز، بیست و دوم اردیبهشت ماه با همکاری معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه و آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت(ع) در صحن جواد‌الائمه(ع)، حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، حجت‌الاسلام‌ سید مهدی حسینی‌نژاد، رییس حوزه تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت(ع) و حجت‌الاسلام محمد حسن نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه با حضور در غرفه‌های مختلف با روند فعالیت‌های گروه‌های تبلیغی آشنا شدند.

در این نمایشگاه که با حضور سی و دو گروه تبلیغی برگزار شد، گروه‌های تبلیغی مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان، مدارس امین، بنیاد ترویج فرهنگ و علوم، مؤسسه بهداشت معنوی، ولایت، مؤسسه فرهنگی تبلیغی رویش، یاران سبز موعود، جبهه فرهنگی میقات ظهور، میثاق لوح و قلم و پایگاه جامع تبلیغ و مبلغان پیامبر اعظم(ص) محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

همچنین گروه‌های سلمان فارسی، ندای فطرت، شکوفه‌های آسمانی، پیام‌رسان کربلا، سراج، انصار بقیة‌الله، سلام و مؤسسه جهادی تبلیغی سفیر، تبلیغ اینترنتی فرق، ادیان و مذاهب، بصائر، نص ثقلین، منتظران مصلح، ریحانة النبی، عفاف و حجاب، و مؤسسه پژوهشی سیره علما و مجله ماهنامه مبلغان از دیگر گروه‌های حاضر در این نمایشگاه بودند.

گفتنی است، گروه‌های تبلیغی با حضور در مناطق محروم به ویژه مناطق صعب‌العبور کشور، افزون‌بر فعالیت در عرصه تبلیغ، در کارهای عمرانی همانند ساخت مسجد و حسینیه نیز فعالیت می‌کنند.

شایان ذکر است، این نمایشگاه با همکاری حوزه‌های علمیه و آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت(ع) از 22 تا 26 اردیبهشت ماه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 22 همه روز پذیرای علاقمندان است./993/پ203/ع

 

ارسال نظرات