۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۶۶۶۷۴
در آستانه انتخابات؛

نشست‎های هفتگی سیاسی در حوزه علمیه میاندوآب برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب از برگزاری نشست های سیاسی با هدف ارتقای شاخص های بصیرت سیاسی در این مدرسه حوزوی خبر داد.
حوزه علميه خواهران

زیبا پرهیزکار، مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر اظهار داشت: سلسه نشست های سیاسی با هدف روشنگری و بالابردن مولفه های بصیرت سیاسی به صورت هفتگی در این مرکز حوزوی برگزار می شود.

  

وی با بیان این که نخستین جلسه این نشست ها هفته گذشته با حضور جلالی فرماندار میاندوآب برگزار شد، اضافه کرد: در این نشست مسائل و موضوعات روز در جهت افزایش آگاهی بخشی سیاسی و واکاوی جریان های موجود و همچنین وظیفه جامعه دینی در برابر جریان های سیاسی بحث و بررسی شد.

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: سلسله نشست های سیاسی، هر هفته با حضور نزدیک به 200  نفر از بانوان طلبه برگزار می شود.

 

پرهیزکار، روشنگری در جهت تبیین آرمان های امام (ره)، بررسی ملاک و معیارهای مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح را از مهم ترین اهداف برگزاری نشست های سیاسی عنوان و خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه از ابتدا تا امروز به حزب، جناح و جریان خاصی متصل نبودند و تنها رسالت فعالان حوزوی تبیین معیارها و خط و مشی ها است و در نهایت افراد موظف به تعیین مصداق خواهند بود.

 

به گفته مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب، نشست سیاسی این هفته با حضور جواد مولودی فرمانده سپاه شهداء این شهرستان برگزار می شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات