۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۶۶۸۱۸

برپایی نمایشگاه «اعجاز علمی قرآن کریم وسنت نبوی» در اسپانیا

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه اعجاز علمی قرآن کریم و سنت نبوی به همت انجمن جهانی اعجاز علمی در قرآن کریم و سنت نبوی مکه مکرمه، روز یکشنبه در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا افتتاح شد.
قران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، انجمن جهانی اعجاز علمی قرآن کریم و سنت نبوی مکه مکرمه در راستای فعالیت‌های بین‌المللی خود برای تقویت گفت‌وگوی بین ادیان اقدام به برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی کرده است.

 

نمایشگاه اعجاز علمی قرآن و سنت مادرید با همکاری مرکز اسلامی مادرید و با حضور «سعود الغدیان»، رییس این مرکز وتعدادی از دانشگاهیان و فعالان در حوزه تبلیغ اسلام یکشنبه فعالیت خود را آغاز کرد.

 

عبدالله بن عبدالعزیز المصلح، دبیرکل انجمن جهانی اعجاز علمی در قرآن و سنت در این باره گفت: فعالیت‌های این نمایشگاه شامل برگزاری همایشی درباره اعجاز علمی قرآن و سنت است که با حضور 3 هزار زن و مرد از اقلیت مسلمان مقیم اسپانیا برگزار می‌شود

 

وی از تمامی پژوهشگران شرکت‌کننده در این همایش خواست تا با اجرای تحقیقات در زمینه‌های پزشکی، زمین‌شناسی و علوم فضا ابعاد اعجاز علمی قرآن کریم و سنت پیامبر خداوند (ص) را تبیین کنند.

 

المصلح همچنین اعلام کرد: انجمن جهانی اعجاز علمی قرآن کریم و سنت مکه مکرمه آمادگی کامل برای پشتیبانی و حمایت از تمامی پژوهشگرانی که کارهای پژوهشی آنان هماهنگ با ضوابط شرعی و در راستای تکمیل داده‌های علمی کشف شده در رشته‌های علمی مختلف می‌باشد، را دارد.

 

رییس انجمن جهانی قرآن و سنت در پایان هدف از برگزاری این برنامه‌ها را رساندن پیام ارزشمند دین مبین اسلام نهفته در اعجاز علمی و تشریعی قرآن و سنت در زمینه‌های ارزشی، اخلاقی، اجتماعی و تربیتی قلمداد کرد./982/ب101/د

ارسال نظرات