۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۶۶۹۲۹
کواکبیان:

نسبت به سلامت انتخابات مطمئن هستیم

خبرگزاری رسا ـ مصطفی کواکبیان تاکید کرد: نگرانی ما از بد اخلاقی انتخاباتی است که از کار احمدی نژاد شروع شد و الا ما از سلامت انتخابات مطمئن هستیم.
کواکبيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مصطفی کواکبیان عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اظهار داشت: انتخابات یازدهم می تواند مسیر حرکت کشور را تغییر دهد و این میسر نمی شود، مگر با حضور دانشجویان و با فراهم کردن امکانات و محیط خوب از طرف مسؤولان .

 

وی با اشاره به ماهیت علمی دانشگاه افزود: اعتقاد ما این است که دانشگاه جایی نیست که با آن مانند پادگان نظامی برخورد شود بلکه جایی برای پرسشگری است.


کواکبیان در ادامه با بیان اهمیت حضور دانشجویان در صحنه های سیاسی اظهار داشت: وقتی که دانشجویان در صحنه های سیاسی حضور نداشته باشند مثل جدایی دولت از ملت است و دانشجو یعنی ملت؛ رهبری هم فرمودند خدا لعنت کند کسانی را که نمی خواهند دانشجو سیاسی شود.


این عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در ادامه با اشاره به آیه 30 سوره مبارکه بقره گفت: مردم سالاری دینی یعنی این که انسان می تواند خلیفه خدا بر روی زمین باشد و مردم سالاری دینی یعنی همین.


مصطفی کواکبیان با بیان این که حکومت ما اسلامی است پس باید ارزش های اخلاقی برای ما در اولویت باشد، افزود: ما باید ارزش های اخلاقی را در جامعه رواج دهیم و فقط نباید به فکر ساختن سد و راه و این جور مسائل باشیم؛ چون حکومت ما اسلامی است و یک پایه اصل اساسی انقلاب ما ارزش های اخلاقی است و من به همین خاطر دولت یازدهم را دولت اخلاق نامیدم.


وی در ادامه با اشاره به بد اخلاقی های سیاسی اخیر و یکشنبه سیاه مجلس، افزود: البته در این پنج، شش سال اخیر شاهد بد اخلاقی های زیادی بودیم و من معتقدم که ریشه این بداخلاقی ها از مناظرات سال 88 شروع شد.


نماینده پیشین مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همراهی احمدی نژاد برای ثبت نام مشایی اظهار داشت: کار احمدی نژاد در همراهی مشایی برای ثبت نام، کار بسیار نامطلوبی بود و این ادامه همان بد اخلاقی هاست و دستگاه های مسؤول باید برخورد کنند ؛ حال نمی دانم می توانند یا نمی توانند.


وی با بیان اطمینان از سلامت انتخابات، گفت: نگرانی ما از بد اخلاقی انتخاباتی است که از کار احمدی نژاد شروع شد و الا ما از سلامت انتخابات مطمئن هستیم.


این استاد دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره با برنامه های خود برای دولت یازدهم در صورت پیروزی گفت: از مهم ترین برنامه های ما اشتغالزایی و رساندن بیکاری به زیر 10 درصد است، جلوگیری از رشد نقدینگی، جلوگیری از رشد تورم ، تشکیل دولت ائتلافی با حضور نخبگان سیاسی از هر طیف، برقراری ارتباط با آمریکا در شش ماه است./9351/پ202/ج

ارسال نظرات