۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۶۷۱۸۵
مدیر مدرسه علمیه ولی عصر شاهرود:

مردم در انتخاب فرد اصلح به معیارهای رهبر معظم انقلاب توجه کنند

خبرگزاری رسا _ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شاهرود گفت: کاندیدای اصلح را باید با معیارهایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی و قانون اساسی مشخص کرده اند انتخاب کنیم.
حجت الاسلام عبداللهيان استاد حوزه و دانشگاه شاهرود

حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت: شاخص‌ها و ملاک‌های فرد اصلح را رهبر معظم انقلاب اسلامی و قانون اساسی مشخص کرده‌اند و ما باید افراد را با این معیارها اندازه‌گیری و اصلح را انتخاب کنیم.

 

وی با بیان این که یکی از مسیرهای رسیدن به تعالی تقوا است خاطرنشان کرد: کسانی که با سرنوشت مردم بازی می‌کنند، از بی‌تقوایی آنها است

 

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: باید ابتدا به تقوای افراد توجه کنیم و ببینیم این‏هایی که کاندیدا می‌شوند آیا تقوا دارند و برای رضای خدا می‌خواهند وارد صحنه شوند یا برای رضای خود و خواسته‌های نفسانی خودشان است.

 

حجت الاسلام عبداللهیان گفت: افرادی که مسؤولیتی در این کشور دارند باید بدانند که در برابر خدا، امام و شهدا و این ملت بزرگ مسؤول هستند و باید فردای قیامت جوابگوی اعمال و رفتار خود باشند.

 

وی بیان داشت: باید کسی را انتخاب کنیم که پایبند خون شهدا و امام راحل و عزت و شرف این کشور باشد و تلاش کند که این کشور پیشرفت کند.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شاهرود خاطرنشان کرد: مردم ما برای هدف بزرگی انقلاب کرده‌اند و برای رسیدن به آن هدف از دل و جان تلاش کنند، همانطور که تاکنون همین طور بوده و خواهد بود.

 

حجت الاسلام عبداللهیان افزود: اگر بخواهیم این پرچم به دست صاحب اصلی حضرت حجت برسد، باید همیشه در صحنه حضور داشته باشیم؛ چرا که دشمنان می‌خواهند ما را از رسیدن به هدف بلندمان بازدارند.

 

وی تصریح کرد: باید همه با هوشیاری و بصیرت و گوش به فرمان ولایت بودن در صحنه انتخابات به فرموده ایشان حماسه سیاسی است، حضور یافته و دوباره چشم بداندیشان را کور و عزت کشورمان را دوچندان کنیم./938/پ302/ش

ارسال نظرات