۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۶۷۱۹۲
آیت الله نابلسی:

استکبار جهانی در صدد از بین بردن محور مقاومت در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه و رییس حوزه علمیه شهر صیدا لبنان با تاکید بر احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین گفت: استکبار جهانی در صدد از بین بردن محور مقاومت در منطقه است.
شيخ عفيف نابلسي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی خطیب جمعه و رییس حوزه علمیه شهر صیدا لبنان در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا (س) برگزار شد مسائل خاورمیانه و مقاومت را مورد بررسی قرار داد و گفت: لبنان امروز در مرحله‎ جدیدی از مقاومت در مقابله با استکبار جهانی قرار گرفته است.

 

وی افزود: این مرحله جدید از مقاومت بعد از اتحاد استکبار جهانی برای سرنگونی دولت سوریه، خط مقاومت در منطقه، جمهوری اسلامی ایران و نابودی کامل فلسطین آغاز شده است.

 

آیت الله نابلسی تاکید کرد که ملت مظلوم فلسطین توانسته که طی 65سال مقاومت خوبی را از خود در مقابل رژیم اشغالگر صهیونستی به نمایش بگذارد به همین علت دشمنان سخت در تلاش هستند که محور مقاومت فلسطین را از بین برده و یا آن را منحرف سازند.

 

خطیب جمعه شهر صیدا اظهار داشت: مقاومت در خون ملت فلسطین جاری است. ملت مقتدر فلسطین از حقوق خود عقب نشینی نخواهد کرد.


وی در پایان از ملت فلسطین خواست که بیش از گذشته به محور مقاومت در برابر استکبار جهانی متسک شوند و با اراده قوی به دنبال حقوق از دست رفته خود باشند./994/ب901/د

ارسال نظرات