۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۶۷۴۲۰

مهلت نام نویسی اعتکاف در خوزستان تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با توجه به استقبال بی نظیر معتکفان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف مهلت نام نویسی تا یکم خرداد ماه تمدید شد.
مراسم معنوي اعتکاف در اهواز

 علیرضا عباسی، کارشناس امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به افزایش حجم معتکفان برای نام نویسی اظهار داشت: مهلت نام‌نویسی در مراسم اعتکاف مساجد استان تا تاریخ یکم خردادماه تمدید شد.

وی با بیان این که مساجد سراسر استان که آمادگی برگزاری اعتکاف را دارند در سامانه اینترنتی نام نویسی اعتکاف ثبت شده اند، گفت: تاکنون بیش از 408 مسجد استان در سامانه نام نویسی مراسم معنوی اعتکاف ثبت شده اند.

عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: کسانی که با فضای مجازی آشنایی کافی را نداشته می توانند با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان و یا مساجد خود نام نویسی خویش را انجام دهند.

کارشناس امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: معتکفان با مراجعه به سامانه اینترنتی اعتکاف نام نویسی خود را انجام دهند؛ چرا که مهلت اعلام شده دیگر تمدید نخواهدشد.

عباسی در پایان با بیان این که آمار نام نویسی علاقه مندان تا پایان مهلت اعلام شده روند افزایشی خواهد داشت، گفت: خوشبختانه در سال جدید استقبال ویژه ای از سوی جوانان برای شرکت در مراسم اعتکاف شده است./9458/ت303/غ

ارسال نظرات