۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۶۷۵۵۹
رییس تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

انتخابات نماد پایبندی مردم به انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: حضور در انتخابات می تواند دفاع از اسلام، کشور و انقلاب محسوب و توطئه دشمنان با شرکت حداکثری باطل ‏شود.
زاهدي رييس تبليغات اسلامي مهديشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام غلامرضا زاهدی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر امروز در همایش «انتخابات و تحلیل جریان های پیش رو» که با حضور جمعی از بانوان ملبغ و فرهیخته این شهرستان در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، انتخابات را نماد پای بندی مردم به نظام و انقلاب دانست و افزود: انتخابات یکى از عرصه‏ هاى بسیار حساس و تعیین‏کننده سرنوشت کشور است.

وی با بیان این که انتخابات، هم حق مردم و هم وظیفه آنها است، اظهار داشت: حق مردم است براى این که بیایند و مدیر اجرایى کشور را انتخاب کنند و تکلیف‏ مردم است چون با حضور حداکثری، نظام تقویت می شود.

حجت الاسلام زاهدی اظهار داشت: حضور در انتخابات می تواند دفاع از اسلام، کشور و انقلاب محسوب و توطئه دشمنان با شرکت حداکثری باطل ‏شود.

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز در این جلسه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب اسلامی به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: حماسه در لغت به معنای دلاوری، شجاعت، پهلوانی و همت کامل است./938/پ203/س

ارسال نظرات