۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۶۷۷۶۱
نماینده روحانی مجلس:

حضور گسترده در انتخابات صیانت از آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شاهین‌دژ، میاندوآب و تکاب در مجلس شورای اسلامی حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات را نشانه صیانت و پاسداری از آرمانهای انقلاب دانست.
حجت الاسلام روح الله بيگي

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی، نماینده مردم شاهین‌دژ، میاندوآب و تکاب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: ملت شریف ایران تا به امروز از نظام و انقلاب اسلامی صیانت کرده‌ و در تمام صحنه‌ها حضور داشته اند‌ و به تکلیف خود عمل می‌کنند.

 

وی بیان کرد: مردم ایران برای حفظ ارزش‌های دینی انقلاب هشت سال از میهن خود دفاع کرده و شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کردند.

 

حجت‌الاسلام بیگی با اشاره به این که اهمیت شرکت در انتخابات بر همه آشکار است، گفت: شرکت در انتخابات هم حق و هم یک تکلیف است که با شرکت در انتخابات از حق خود دفاع کرده و انجام وظیفه می کنیم.

 

وی اظهار کرد: دشمنان همیشه در صدد تحریم انتخابات بوده و تلاش می‌کنند که حضور مردم در انتخابات کم‌رنگ باشد اما مردم با ایستادگی در برابر دشمنان هوشیارانه عمل کرده و در انتخابات شرکت می کنند.

 

این نماینده مجلس گفت: نظام جمهوری اسلامی، نظامی برخواسته از مردم است و حضور مردم در تمام صحنه‌ها تاثیر بسیار مهمی در سرنوشت کشور دارد چراکه حضور مردم باعث پایداری اسلام و پویایی نظام می شود.

 

وی به انتخابات 24 خرداد امسال اشار ه و خاطرنشان کرد: ملت ایران باری دیگر حضور حداکثری خود را به نمایش خواهند گذاشت و با قوت و قدرت خود از نظام محافظت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی در عرصه اقتصادی وجود دارد، اضافه کرد: مردم باید آگاهانه و هوشیارانه به صحنه آیند تا این حماسه را خلق کنند.

 

نماینده مردم شاهین‌دژ، میاندوآب و تکاب در مجلس شورای اسلامی، شاخصه کاندیدای اصلح را تعهد به نظام، انقلاب و قانون اساسی دانست و افزود: شخصی که انتخاب می‌شود باید مردمی بوده یعنی با مردم همکاری و همراهی کامل داشته باشد تا بحرانی که در آن هستیم را پشت سر بگذاریم./936/ت303/ج


 

 

ارسال نظرات