۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۶۷۸۷۶

چند خبر کوتاه از سازمان تبلیغات اسلامی قم

خبرگزاری رسا ـ برگزاری جلسه ستاد اعتکاف در دفتر امام جمعه بخش جعفرآباد، تقدیر استاندار از کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی قم و برگزاری جلسه ستاد اعتکاف در بخش خلجستان قم برخی از اخبار سازمان تبلیغات اسلامی قم است.
سازمان تبليغات اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم،‌ نخستین جلسه ستاد اعتکاف بخش جعفرآباد قم در دفتر امام جمعه جعفریه برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام حسینعلی اکبری‌نیا، از اداره تبلیغات اسلامی جعفریه گفت: مقدمه ورود به ماه مبارک رمضان ماه‌های شریف رجب و شعبان است چون ماه رمضان به عنوان ذی المقدمه بسیار باعظمت است.
وی ادامه داد: مقدمه نیز باید بزرگ و عظیم باشد تا تناسب رعایت شده باشد به همین منظور نیز خدای مهربان ماه رجب و شعبان را قبل از حلول ماه رمضان قرار داده است تا بندگان مؤمن به دعا و نیایش و استغفار پرداخته و با معنویت ویژه وارد شهر الله‌الاکبر شوند.
حجت‌الاسلام اکبری‌نیا در ادامه برای رفاه حال معتکفان پیشنهاد کرد اعتکاف خواهران برای نخستین بار جدای از برداران در مسجد خاتم الانبیاء(ص) شهر جعفریه صورت گیرد که مورد استقبال امام جمعه و اعضای حاضر قرار گرفت.
جلسه پرسنلی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد
جلسه پرسنلی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی برگزار شد.
حجت الاسلام عباس اسکندری در این جلسه با تبریک فرارسیدن ماه رجب، بر لزوم بهره گیری از فرصت های معنوی این ماه تأکید کرد.
وی ماه رجب را ماه ولایت دانست و گفت: برای ورود به ماه پیامبر اسلام(ص) که ماه شعبان است باید از در ولایت وارد شد و سپس وارد شهر الله که ماه رمضان است شد تا از عنایات خداوند بهره‌مند شویم.
حجت الاسلام اسکندری همچنین لزوم مشارکت کارکنان در طرح نظام پیشنهادات را خواستا شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری خواستار تلاش بیشتر در زمینه ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات شد.
وی اضافه کرد: هر کدام از کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان خارج شده و به عنوان کاندیدای رسمی انتخابات معرفی می‌شوند برای ما محترم هستند و باید به آنها احترام گذاشت.
تقدیر استاندار از کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی قم
استاندار قم از حجت‌الاسلام اسکندری، کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم قدردانی کرد.
کرم رضا پیریایی، استاندار قم در همایش گرامیداشت روز روابط عمومی با اهدای لوحی از حجت‌الاسلام جعفر اسکندری، کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قدردانی کرد.
در این لوح آمده است: 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی یادآور خدمات ارزشمند طلایه داران راستین خدمت در عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است، روز پاسداشت کوشش‌ها و تلاش‌های صادقانه افراد مسؤولیت شناسی است که در جایگاه مهم روابط عمومی برای ایفای رسالت خطیر پاسداری از حقوق مردم و مصالح سازمانی، تقویت شور و نشاط و دمیدن روحیه امید و خودباوری در جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.
ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی دست‌اندرکاران صدیق و زحمتکش حوزه روابط عمومی و ارتباطات، در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از زحمات و تلاش‌های جناب‌عالی در این عرصه صمیمانه تشکر و قدردانی داشته، سربلندی و توفیق روزافزون شما را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای از درگاه ایزد منان مسألت دارم.
حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی قنوات در جلسه شورای فرهنگ عمومی
حجت‌الاسلام سیدحسین سجادی تبار، رییس اداره تبلیغات اسلامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر قنوات شرکت کرد.
در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام منتظری، امام جمعه شهر قنوات، خزایی، بخشدار، حسینی شهردار و نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضای این شورا برگزار شد، بحث اعتکاف و برنامه ریزی برای آن صورت گرفت.
حجت‌الاسلام سجادی‌تبار پیشنهاد کرد با توجه به این‌که در این‌گونه مراسم مذهبی بانوان همیشه پیشتاز هستند برای برگزاری اعتکاف بانوان نیز تدبیری اندیشیده شود که قرار شد از سال بعد هم بانوان و هم آقایان در مراسم اعتکاف بخش شرکت کنند.
همچنین اداره تبلیغات اسلامی متعهد شد که در این مراسم بسته‌های فرهنگی در اختیار معتکفان قرار دهد.
جلسه ستاد اعتکاف در بخش خلجستان قم
جلسه ستاد اعتکاف بخش خلجستان در مسجد اعظم شهر دستجرد برگزار شد.
در جلسه برنامه‌ریزی ستاد اعتکاف امام جمعه دستجرد، نماینده اداره تبلیغات اسلامی،‌ هیأت امنای مسجد اعظم و سایر مسؤولان امر اعتکاف حضور داشتند.
در این جلسه پیرامون هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم معنوی تبادل نظر شد.
همچنین قرار شد اداره تبلیغات اسلامی دستجرد برای اعزام مبلغ به جمع معتکفان برادر و خواهر و اهدای بسته فرهنگی و اهدای جوایز به معتکفان و برگزیدگان مسابقه فرهنگی اعتکاف همکاری لازم را داشته باشد./907/پ302/پ
ارسال نظرات