۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۱۶۸۰۷۶
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

تمکین به رأی شورای نگهبان از مصادیق حماسه سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای مرکزی قرارگاه مرکزی عمار گفت: اقدام شورای نگهبان نیز که تا الان تمکین همه از رای این شورا را به همراه داشته است، از مصادیق تحقق حماسه سیاسی است.
حجت الاسلام والمسلمين طائب حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، استاد خارج فقه حوزه علمیه قم، امروز در اولین همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان کاشان و آران و بیدگل در کانون الزهرای این شهرستان اظهار داشت: بعد از حضور در انتخابات، یافتن کاندیدای اصلح از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است و برای انتخاب اصلح بهترین راهکار توجه به شاخصه هایی است که رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود به آن اشاره کرده‌اند. 

 

استاد درس خارج فقه رسانه در ادامه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مهم و سرنوشت ساز برشمرد و با اشاره به ارزیابی رهبر انقلاب اسلامی از انتخابات امسال افزود: ما انتخابات پرشورتر و با نتیجه ای بهتر از انتخابات سابق خواهیم داشت و پیش بینی من از انتخابات این است که وضعیت کشور نشان دهنده عشق مردم به حضور و یافتن کاندیدای برتر و بهتر با شاخص‌های رهبر انقلاب است که این امر حاکی از این است که انتخاباتی بسیار پر شور و با خروجی خوب و فاقد فتنه خواهیم داشت.

 

 وی حضور ثبت نام کنندگان را اولین گام تحقق حماسه سیاسی دانست و اظهار داشت: اقدام شورای نگهبان نیز  که تا الان تمکین همه از رای این شورا را به همراه داشته است، از مصادیق تحقق حماسه سیاسی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان  این که در دوره‌های گذشته وقتی افراد رد می شدند غوغا و فریاد بودیم، گفت: اما اکنون به غیر از عده کمی، همه، اقدام شورای نگهبان را که بر اساس قانون بود را تحسین کردند.

 

وی ابراز داشت: اقدام شجاعانه شورای نگهبان نشان دهنده این است که مسؤولان ما به دنبال این هستند که به وظیفه خودشان عمل کنند.

 

رییس شورای مرکزی قرارگاه مرکزی عمار در پایان گفت: آن چه طناب استکبار جهانی را در دنیا، آرام آرام می زند و قطع می کند حضور مردم در انتخابات است./939/پ202/س

ارسال نظرات