۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۱۶۸۴۸۷

راه‌اندازی کمپین «شناخت دیدگاه شهروندان نسبت به اسلام» در بلژیک

خبرگزاری رسا ـ سازمان «مسلمانان توسعه‌گرا»، کمپین «شناخت دیدگاه شهروندان نسبت به اسلام» را در شهر بروکسل، پایتخت بلژیک راه‌اندازی کرد.
بلژيک

 

به گزارش خبرگزاری رسا،سازمان «مسلمانان توسعه‌گرا» دیروز، کمپین «شناخت دیدگاه شهروندان نسبت به اسلام» را در شهر بروکسل، پایتخت بلژیک راه‌اندازی کرد.

 

در این کمپین، اعضای سازمان «مسلمانان توسعه‌گرا» با حضور در نقاط مختلف بلژیک، نظرات شهروندان غیرمسلمان درباره اسلام و پیروان این دین الهی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

در این کمپین که با شعار «ما به سخنان شما گوش می‌دهیم؛ بدون سانسور و بدون محدودیت» آغاز شده است، شهروندان بلژیکی با آزادی کامل نظرات خود را درباره اسلام و آن‌چه که از این دین می‌دانند، ابراز می‌کنند و همین آگاهی از دیدگاه‌ها، به اعضای سازمان مسلمانان توسعه‌گرا این فرصت را می‌دهد که روش‌های بهبود دیدگاه‌ها نسبت به مسلمانان و راه‌های تقویت همزیستی مسالمت‌آمیز میان شهروندان را پیدا کنند.

 

فواد بن‌یخلف، رییس سازمان مسلمانان توسعه‌گرا، درباره این کمپین گفت: با توجه به وقایع اخیر در کشورهای اروپایی، متوجه شدیم که نوعی نگرانی در میان شهروندان غیرمسلمان درباره پیروان اسلام به‌وجود آمده است. به همین دلیل سعی داریم تا با گوش فرادادن به پیشنهادات و انتقادات شهروندان، چهره واقعی اسلام را که همان صلح و همزیستی است، نشان دهیم.

 

وی افزود: ما قصد داریم تا پل‌های دوستی بین شهروندان را تقویت کنیم و اجازه ندهیم که سکوت و بی‌اعتنایی نسبت به یکدیگر در کشور به‌وجود بیاید. شهروندان غیرمسلمان می‌توانند به صورت حضوری یا از طریق برگه‌هایی که در سایت اینترنتی سازمان قرار دارد، دیدگاه‌های خود را درباره اسلام بیان کنند./982/ب101/د

ارسال نظرات