۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۱۶۸۶۲۲
رییس جنبش دانشجویان شیعه پاکستان:

با پیروی از سیره امام علی می‎توان از فتنه مذهبی جلوگیری کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش دانشجویان شیعه گلگت پاکستان سیاست‎ھای توطئه‎گرایانه کشورهای غربی را به شدت محکوم کرد و گفت: با پیروی از سیره امام علی(ع) می‎توان از فتنه مذهبی جلوگیری کرد.
جنبش دانشجويان شيعه پاکستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سمینار امام علی(ع) به ھمت جنبش دانشجویان شیعه گلگت پاکستان و با حضور علما و شخصیتھای علمی و فرھنگی، روز گذشته در گلگت این کشور برگزار شد.

 

مدثر عباس رییس جنبش دانشجویان شیعه گلگت در این سمینار از اتحاد اسلامی به عنوان عامل آرامش ملتھای مسلمان جھان و امنیت منطقه یاد کرد.

 

وی ولادت با سعادت امیرالمومنین علی(ع) را به شیعیان و مسلمان جھان تبریک گفت و ابراز داشت: پیروی از سیره امام علی(ع) موجب اتحاد و خنثی کنندہ فتنه مذھبی در جامعه اسلامی است.

 

رییس جنبش دانشجویان شیعه با بیان این که امام علی(ع) با وجود اختلاف شدید با خلفای زمان خود، به صورت متحد عمل می کرد، گفت: امام علی(ع) برای حفظ دین مبین اسلام و مسلمانان از حق خود گذشت.

 

وی پیروزی شیعیان گلگت در انتخابات پارلمانی پاکستان را امیدوار کنندہ دانست و از دولت جدید خواست امنیت شیعیان سراسر این کشور را تأمین کند.

 

مدثر عباس افزود: محاکمه عوامل کشتار مردم، جلوگیری از فعالیتھای گروہ ھای افراطی وھابی و قطع کمک ھای مالی دولت سعودی به گروہ ھای افراطی وھابی موجب رشد اقتصادی و امنیت در پاکستان می شود./988/ب902/د

ارسال نظرات