۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۶۸۸۰۸
نماینده خبرگان رهبری:

رییس جمهور منتخب قدر اعتماد و آرای ملت ایران را بداند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه بصیرت و ولایت‌مداری را موجب پیشگیری از بروز فتنه دانست و گفت: رییس جمهور منتخب قدر اعتماد و آرای ملت را بداند و در رفع مشکلات معیشتی مردم بکوشد.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در جمع طلاب مدارس علمیه شهرستان مراغه اظهار داشت: پایان سال تحصیلی، آغازی برای جبران عقب‌ماندگی های درسی گذشته و گسترش مطالعات جنبی و عمومی است.


وی با بیان این‌که رسالت طلاب علوم دینی در شرایط امروز جهانی به مراتب حساس تر از گذشته است، خاطرنشان کرد: امروز طلاب و روحانیان رسالتی فراتر از تبلیغ مسائل دینی و شرعی بر عهده دارند، رمز موفقیت روحانیت نیز نقش‌آفرینی در عرصه های مختلفی و بهره مندی از پایگاه مردمی خود در جریان های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بوده است.


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که طلاب رسالت مهمی در تبیین شاخص های ولایی در حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات آینده بر عهده دارند، تصریح کرد: حضور حماسی در انتخابات پیش رو مشت محکمی بر پیکر استکبار و ایادی غربی‌اش در منطقه خواهد بود، با چنین اوصافی می توان با خلق حماسه ای ماندگار آینده نظام را تضمین کرد.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی بصیرت و ولایت‌مداری را موجب پیشگیری از بروز فتنه دانست و گفت: آنچه مسلم است بر خلاف تصور دشمنان ملت ایران با وجود مشکلات عدیده اقتصادی و تورم موجود، با لبیک به ندای رهبری در صحنه انتخابات حضوری تأثیرگذار خواهند داشت، اما باید رییس جمهور منتخب قدر اعتماد و آرای ملت را بداند و از نخستین روز کاری در رفع مشکلات معیشتی مردم بکوشد.


نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: میثاق ملت با ولایت معنوی بوده و تحریم های اقتصادی دشمنان نمی تواند هیچ گونه خللی در رابطه عاطفی امام و امت ایجاد کند، ملت ایران همان مردمی هستند که در دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود کمبودهای فراوان و مشکلات اقتصادی پشت جبهه ها را خالی نکردند.


وی افزود: این مردم همان مردمی است که در دوران سخت جنگ تحمیلی از نان روزانه خود گذشتند و برای پشتیبانی از جبهه ها و روحیه به رزمندگان اسلام تا پای جان ایستادند، مگر می شود که تحریم های کور دشمنان آرمان و هدف عالی ملت ایران را خدشه‌دار کند.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران صبغه ای دینی و معنوی دارد، گفت: اگر انقلاب اسلامی به خاطر مشکلات اقتصادی بود، نظام در دوران سخت اقتصادی هشت سال دفاع مقدس و تحریم های بی سابقه غرب علیه ایران اسلامی با بحران های بزرگی رو به رو بود، اما با الطاف خاص الهی، حضور ملت در صحنه و برکت وجودی ولایت، دشمنان همواره خار و ذلیل بوده اند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی ادامه داد: انتخابات 24 خرداد، صحنه ای برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهدا و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی است، به یقین حضور حماسی در انتخابات نکته قوت نظام در برخورد با تحریم ها و سنگ اندازی های سیاسی غرب در مذاکرات آتی خواهد بود./935/پ202/س

ارسال نظرات